کارگردان «قلاده های طلا» از سریال‌سازی برای شبکه خانگی خبر داد!!⇔سریالی همنام یک مجموعه تلویزیونی پیش از انقلاب!

ابوالقاسم طالبی-امین حیایی

نمایش خانگی: تب فعالیت در شبکه خانگی آن قدر فراگیر شده است که حالا ابوالقاسم طالبی کارگردان محبوب جریان اصولگرا که فیلم سیاسی «قلاده های طلا» را در کارنامه دارد هم خبر از سریال سازی برای این مدیوم داده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ابوالقاسم طالبی که آخرین ساخته اش «یتیم خانه ایران» سال گذشته به شبکه خانگی عرضه شده بود درباره برنامه هایش برای ساخت این سریال به «مهر» گفت: از خرداد ماه سال ۹۵ تا امروز مشغول تحقیق و نگارش فیلمنامه یک سریال با نام «طلاق» بودم که کار نگارش آن به تازگی به پایان رسیده است.

وی افزود: داستان این سریال کاملا به‌روز است و یک قصه اجتماعی را دنبال می کند. این مجموعه برای تلویزیون ساخته نمی شود و در تلاش هستم آن را برای شبکه نمایش خانگی آماده کنم. هنوز زمان دقیق آغاز تولید این پروژه مشخص نیست ولی در نظر دارم هرچه سریعتر تولید این پروژه را آغاز کنم.

جالب اینجاست طالبی نامی را برای سریال خود انتخاب کرده که پیشتر نام یک مجموعه تلویزیونی بوده است. مسعود اسداللهی یک سال پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه ای با عنوان «طلاق» را برای تلویزیون ساخت که در نه قسمت به آسیبهای ناشی از جدایی میپرداخت. جمشید مشایخی، مسعود اسداللهی، رضا کرم‌رضایی، محبوبه بیات، صدیقه کیانفر، شهلا میربختیار، فرزانه تأئیدی و مهین شهابی بازیگران «طلاق» بودند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید