گلایه حمیدرضا آذرنگ از برخورد غیرحرفه‌ای عوامل «شهرزاد»

حمیدرضا آذرنگ شاهگوش داود میرباقری

نمایش خانگی: حمیدرضا آذرنگ بازیگریست برآمده از تئاتر که در سالهای اخیر ردپایی پررنگ از خود در سینما و تلویزیون به جای گذاشته است.

به گزارش نمایش خانگی آذرنگ که تجربه حضور در شبکه خانگی را با سریالهای «شاهگوش» و «دندون طلا» پشت سر گذاشته است در گفتگویی که با «بانی فیلم» داشته در کنار برشمردن مزایای شبکه خانگی از برخورد غیرحرفه ای عوامل «شهرزاد» گلایه کرده است.

حمیدرضا آذرنگ در خصوص تجربیات خود در شبکه خانگی گفت: شبکه نمایش خانگی به طبع، به نسبت تلویزیون فضای بسته کمتری دارد و بزرگترین ماهیت و مزیت این شبکه آن است که مخاطب امکان انتخاب برای خریدن یا نخریدن دارد. دومین مزیت شبکه نمایش خانگی این است که لوح فشرده در دسترس مخاطب است و می تواند قسمت هایی که دوست دارد را به تناوب ببیند و نیازی به انتظار برای دیدن تکرار آن نیست.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مزیت های دیگر شبکه نمایش خانگی آن است مسئولان درگیر با این قالب موظفند کیفیت را به اندازه ای برسانند که با اقبال عمومی مورد نیازشان مواجه شوند. در صداوسیما یک سریال ۳۰ قسمتی را می خواهند طی دوماه به اتمام برسانند و مجبورند به خاطر ریتم تندی که دارند، از کیفیت صرف نظر کنند اما در شبکه نمایش خانگی این طور نیست و به نظرم دیدگاه حرفه ای تری نسبت به شأنیت هنر و هنرمند دارند. این اتفاقاتی است که من تجربه کردم.

او درباره اینکه آیا باز هم با شبکه نمایش خانگی همکاری می کند یا نه گفت: قطعا یک فیلمنامه خوب من را مجاب به کار در این قالب می کند و تا به امروز هم خیلی اتفاق افتاده که پیشنهادهایی با مبالغ بسیار خوب داشته ام، اما این مبالغ نتوانسته مرا قانع کند از کیفیت بگذرم و در کارها حضور داشته باشم.

آذرنگ در خصوص کاهش تولید در شبکه نمایش خانگی بعد از سریال «شهرزاد» نیز توضیح داد: وقتی کاری با کیفیت تولید می شود، به طور مطمئن جای بیم و هراس برای تولیدکنندگان بعدی به وجود می آید که اگر نتوانند به آن کیفیت مطلوب برسند، با شکست رو به رو می شوند. من خودم سریال «دندون طلا» را کار کردم و قرار بود در سریال «شهرزاد» حضور داشته باشم اما متأسفم که برخورد غیر حرفه ای با من داشتند.

او در پایان صحبت های خود تأکید کرد: رسانه خانگی نگاه حرفه ای تری نسبت به تولید دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید