عجیب اما واقعی⇐حمله روزنامه صداوسیما به «ممنوعه» درحالیکه فقط دو قسمت سریال پخش شده!!!⇔سوال: آیا صداوسیما از قدرت گرفتن شبکه خانگی که یک میلیونم رسانه ملی هم  حمایت ندارد، می‌ترسد؟؟

سریال+ممنوعه

نمایش خانگی: نقد و ارائه تحلیل درباره تمامی محصولات فرهنگی-هنری حق اهالی رسانه است و رسانه ها باید بتوانند آزادانه نظر خود درباره محصولات را منتشر کنند اما ارائه نظر باید بعد از زیرنظر گرفتن تمام محصول باشد و نه فقط بخشی از آن! آیا به صرف دیدن تیزری از یک فیلم میتوان نظری درباره کلیت آن صادر کرد؟ قطعا نه!

با این حال در روزهایی که فقط دو قسمت از سریال خانگی «ممنوعه» به شبکه خانگی عرضه شده و فقط زیرنظر گرفتن آمار دانلودهای اینترنتی آن حکایت دارد از اقبال مخاطبان به آن، روزنامه «جام جم» منسوب به صداوسیما حمله ای تند و تیز را نثار آن کرده و ادعاهایی را درباره محتوای آن بیان کرده با زیربنایی سست.

درباره این ادعاها هم به جای گفتگو با عوامل اصلی تولید سریال به سراغ نیرویی در تیم تولید رفته اند بدون آن که یادشان باشد پاسخگویی محتوایی درباره سریال به خالقان متن و بعد کارگردان برمیگردد و یک نیروی تولید خیلی هنر کند درباره روند تولید پاسخگو باشد و این ادعاها وقتی به تناقض میرسد که این رسانه از نامناسب بودن سریال برای فرزندان خانواده ها میگوید بی توجه به اینکه از مدتها قبل از عرضه سریال بر درجه بندی 16+ آن تأکید شده بود!!!

 آیا برای ارائه تحلیل بهتر نیست صبر کرد لااقل پنج قسمت از سریال به شبکه خانگی عرضه شود و بعد به سراغ نقد رفت؟؟!!! و آیا حمله بی محابای رسانه صداوسیما به محصولی خانگی به معنای ترس از قدرت گرفتن مدیومی است که بی توسل به میلیاردهای دولتی سعی دارد روی پای خودش بایستد؟

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید