آقای یزدانی! چرا در اوج فعالیت قاچاقچیان مجازی، نیروهایتان درگیر کارمندی برای جشنواره 6 میلیاردی کودک شده‌اند!؟

مهدی یزدانی-موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: در روزهایی که افزایش قیمت مواد اولیه تولید لوح فشرده موجب افزایش قیمت عرضه محصولات خانگی شده است و همین عاملی شده بر افزایش فعالیت قاچاقچیان فرهنگی در فضای مجازی، کمترین واکنشی از مهدی یزدانی دبیر کمیته صیانت نمی بینیم.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مهدی یزدانی که سال قبل و بعد از مدتها دوری از حیطه سینما به ناگاه به مدیریت موسسه رسانه های تصویری برگزیده شد در ماههای گذشته این فرصت را داشت که با به کارگیری مشاوران آگاه و استفاده از نقطه نظرات فعالان حرفه‌ای شبکه نمایش خانگی شرایط بهبود اوضاع این مدیوم را فراهم کند بخصوص که ایشان به واسطه مسئولیت در رسانه های تصویری به دبیری کمیته صیانت از محصولات فرهنگی هم رسیده بود و باید شرایط بهینه شدن مبارزه با قاچاقچیان را فراهم میکرد.

با این حال آنچه پیش روست فعالیت مداوم قاچاقچیان از پیاده روها تا فضای مجازی است و برخوردهای حداقلی با این روند. متأسفانه هنوز فعالان کمیته صیانت درنیافته اند که مقابله با قاچاقچیان مجازی باید به‌لحظه صورت گیرد نه آن که برای مسدودسازی یک یا چند آدرس اینترنتی کلی وقت گذاشته شود و بعد هم گردانندگان این آدرسها با تغییر دامنه، به راحتی فعالیت خود را ادامه دهند…

مهدی یزدانی اگر فقط میتوانست با تعاملی مستقیم با وزارت مخابرات شرایط کنترل به‌لحظه قاچاقچیان مجازی را فراهم میکرد خدمتی به شبکه خانگی انجام میداد که تا مدتها اسباب خیر میشد اما نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه به غیر از خود ایشان که در مدت حضور در رسانه های تصویری، درگیریهایی مانند معاونت اجرایی جشنواره ای موسوم به جهانی فجر و اخیرا راه اندازی اکران خارجی در سینماها(!!) را انتخاب کرده بلکه برخی از کارمندان تحت امرشان هم به جای انرژی گذاشتن بر حیطه کاری خویش درگیریهای دیگری برای خود انتخاب میکنند.

همین روزها جشنواره‌ای به نام کودک در حال برگزاری است که دبیرش رقم بودجه آن را نزدیک به 6میلیارد اعلام کرده و عجیب اینکه یکی از مشاوران یزدانی مشغول مدیریت روابط عمومی این جشنواره شده و برخی کارمندان روابط عمومی یزدانی هم در ستاد خبری این جشنواره مشغول فعالیتند.

آقای یزدانی! مدیری فرهنگی همچون شما نیاز دارد به نیروهای متخصصی که الویتشان را حیطه تخصصی خویش بگذارند. اگر شما و نیروهایتان برای کمیته صیانت 24 ساعت در شبانه روز هم وقت بگذارید باز هم کم است چون قاچاقچیان در کسری از دقیقه به تاراج محصولات میپردازند پس نیک آن که اگر به اهمیت مسئولیت خویش قائلید ابتدا خودتان قید مسئولیتهای دیگر را بزنید و سپس کارمندان تان را قانع کنید که یا درگیریهای جشنواره ای را انتخاب کنند یا موسسه رسانه های تصویری را!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید