فیلم «تگرگ و آفتاب» که تسهیلات 700میلیونی فارابی را داشت بدون اکران وارد شبکه خانگی شد+عکس

تگرگ و آفتاب

نمایش خانگی: فیلم «تگرگ و آفتاب»رضا کریمی از طریق موسسه سرورسانه پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این فیلم که تهیه کنندگی اش را آزیتا موگویی همسر کارگردان برعهده داشته با تسهیلات 700میلیونی فارابی در سال 93 یعنی زمانی که قیمت دلار 3500 تومان بود تولید شد!

در چهار سال بعد از تولید و پس از یک رونمایی مناقشه برانگیز در جشنواره فجر، فیلم هیچ فرصتی برای اکران نیافت تا حالا که مستقیما وارد شبکه خانگی شده است.

سحر قریشی که با شمایل یک دختر چادری ظاهر شده در کنار جواد عزتی، پریوش نظریه، پیام دهکردی، اصغر همت و ناهید مسلمی از جمله بازیگران «تگرگ و آفتاب» هستند؛ فیلمی که داستانی در حاشیه جنگ را روایت میکند.

مشخص نیست چرا فارابی که متولی سینماست، تسهیلاتی 700میلیونی به فیلمی داده که حتی یک اکران محدود سینمایی هم نداشته و مستقیما وارد شبکه خانگی شده؟؟

جالب و عجیب آنجاست که آزیتا موگویی تهیه کننده این فیلم برای فیلم کم فروش «تراژدی» به کارگردانی خودش هم حمایت نیم میلیاردی فارابی را در سال92 داشته با قیمت متوسط 3500 تومانی دلار؛ فیلمی که 350میلیون هم از موسسه رسانه های تصویری حمایت داشت و جمعا 850میلیون از بخش دولتی حمایت داشته است!!

باز «تراژدی» یک اکران نصفه و نیمه و کم رونق داشت اما «تگرگ و آفتاب» که ناتوان در پیدا کردن اکران مستقیما راهی شبکه خانگی شده است!چرا؟ مدیر فارابی حتما پاسخ دهد به چرایی حمایت از فیلمی که مستقیما راهی شبکه خانگی شده؟؟

تگرگ و آفتاب
تگرگ و آفتاب

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید