قاچاق «بالشها»ی عموپورنگ با بیانیه تند و تیز «هنراول» مواجه شد⇐زالو پیش شما روسفید است!!/برای همیشه بساط‌تان برچیده خواهد شد

بالشها-عموپورنگ

نمایش خانگی: با وجود شعارهایی که رییس موسسه رسانه های تصویری بعنوان رییس کمیته صیانت از محصولات فرهنگی، در موفقیت مقابله با قاچاقچیان سرمیدهد اما همچنان زخم عمیق قاچاق محصولات فرهنگی بر پیکره نمایش خانگی وجود دارد و هرازگاه نیز عفونتهای این زخم شماری از فعالان این مدیوم را از کار بیکار میکند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریال «بالشها» که از حضور داریوش فرضیایی در مرکزیت داستان سود میبرد از جمله عناوین پرمخاطب شبکه خانگی در هفته های اخیر بوده که بعضا فروش آن از برخی سریالهای کمدی هم بالاتر رفته و همین باعث شده نسخه های قاچاقی آن وارد شبکه خانگی شود.

موسسه «هنراول» که عرضه این فیلم را برعهده دارد در مخالفت با این قاچاق بیانیه تند و تیزی صادر کرده است و قاچاقچیان را تهدید کرده که به زودی بساط همه شان را جمع خواهد کرد.

متن این بیانیه را بخوانید:

در حالی که این روزها شبکه نمایش خانگی به خاطر وضعیت اقتصادی دوران سختی را تجربه می کند، متاسفانه باخبر شدیم عده ای زالوصفت اقدام به عرضه غیرمجاز سریال «بالشها» نموده اند؛ البته زالو پیش دوستان روسفید است چون به قدر نیاز خون می مکد اما طمع و گرگ صفتی دوستان تمامی ندارد.

به هر حال موضوع در حال پیگیری است و به نتایج خوبی هم رسیده ایم، شاید عدو سبب خیر شود و برای همیشه بساط این از خدا بی خبران برچیده شود.

برای شناسایی نسخه غیر مجاز کافی است به دایره داخلی dvd دقت نمایید که عبارت جام جهانی گزارش مزدک میرزایی بر آن درج شده است ضمن آن که قیمت پایین تر از تعرفه شرکت هنراول نیز می تواند شک برانگیز باشد!

از آنجا که پیگیری میدانی از امروز آغاز گردیده است، در اختیار داشتن عنوان «بالشها» بدون فاکتور فروشنده موجب گرفتاری حقوقی خواهد بود. در پایان از نمایندگان محترم توزیع خواهشمند است اطلاعات خود در این زمینه را به شرکت هنر اول اعلام نمایند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید