رقابت نفس‌گیر «گلشیفته» و «یانگوم» در شبکه خانگی/«دخترعمو پسرعمو»، «ایتالیا…»، «خالتور» و «ملی…» در صدر آمار فروش/اقبال به محصولات آوانگارد «کمدی انسانی» و «خفگی»/شکست سنگین «ربوده شده»، «انزوا» و «فهرست مقدس»

ویدیوکلوب-نمایش خانگی

نمایش خانگی: رقابت در شبکه خانگی با عرضه سریالهایی متفاوت رنگ و بویی تازه گرفته است. در کنار سریال «گلشیفته» که با اشارات سیاسی-اجتماعیش در میان مخاطبان جا باز کرده سریال «سایمدانگ» با بازی یانگوم و دوبله حرفه ای خود توانسته به خصوص در شهرستانها مورد توجه قرار گیرد. سریال کودکانه «بالشها» هم با حضور عموپورنگ و تیزرهای تلویزیونی اش توانسته خانواده ها را وادار سازد بخاطر فرزندانشان هم که شده سری به شبکه خانگی بزنند و این سریال شاد را تهیه کنند.

فصل سوم «شهرزاد» قسمتهای پایانی خود را همچنان با پیگیری مخاطبان ثابت خویش عرضه میکند ولی فصل دوم سریال «ساخت ایران» در قسمتهای ابتدایی خود چنان که باید نتوانسته به لحاظ دراماتیک اله مانهای جذابیت پسند برای مخاطبان داشته باشد.

در میان فیلمهای پرفروش شبکه خانگی محصولات مفرح جایگاه ویژه ای دارند؛ از «دخترعمو پسرعمو» و «خالتور» که کمدیهای روتین هستند تا «ثبت با سند برابر است» که یک کمدی ماجراجویانه است و موزیکال «ایتالیا ایتالیا» همه توانستند با اقبال مثبت مخاطبان در شبکه خانگی جای گیرند.

برخی از محصولات درام و ملودرام خانگی و از جمله «ملی و هزاران راه نرفته»، «کمدی انسانی» و «خفگی» هم توانسته اند توجهات مخاطبانی را به خود جلب کنند که در کنار سرگرم کنندگی به دنبال نگاههای تازه از سینما هستند.

«پل خواب»، «غیرمجاز»، «حقه باز دم دراز» و «زیر سقف دودی» در زمره آن دسته از آثار عرضه شده به شبکه خانگی جای می گیرند که مخاطبی میانه داشته‌اند.

به مانند همیشه شبکه خانگی در ماههای اخیر با محصولاتی هم روبرو بوده که نتوانسته اند توجهات را به خود جلب کنند. «انزوا» و «ربوده شده» که در اکران سینمای خود هم شکست خوردند در شبکه خانگی هم طرفی نبستند. این وضعیتی است که کمابیش برای انیمیشن ارگانی «فهرست مقدس» هم رخ داده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید