تمام بانوان این هشدار را جدی بگیرند⇔چه فعالان سریالهای خانگی چه مخاطبان این سریالها!!

کلاریسا ماسور

نمایش خانگی: زنان، تضمین کننده سلامت خانواده هستند. آنها به عنوان مادر خانواده، محور سلامت خانواده بوده و مشکلات جسمی و روحی آنها، همه ابعاد سلامت خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. معضل خشکی واژن یکی از بزرگترین مشکلاتی است که بانوان با آن روبه رو هستند و کیفیت زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

این مشکل با علائمی مانند خارش ، سوزش و درد ( به خصوص هنگام رابطه جنسی ) همراه است. مشکل  خشکی واژن در تمامی گروه های سنی و به دلایل مختلف (دوران بارداری، شیردهی و …) می تواند بروز کند و در دوران یائسگی شدیدتر میشود، بطوریکه طبق آمار ، از هر ۲ خانم بالای ۴۵ سال ۱ نفر از این مشکل رنج می برد.

اگر در این میان مبحث سرطان هم وجود داشته باشد مشکل خشکی واژن در بانوان شدیدتر می شود؛ حفظ سلامت ناحیه تناسلی می تواند تضمین کننده سلامت فردی زنان و نیز بهداشت روح و جسم آنها باشد.

دکتر کلاریسا ماسور مدیر مطالعات بالینی کمپانی ولف آلمان با بیان اینکه طبق  آمار رسمی از هر ۱۰۰ هزار نفر ،۱۷۱ نفر در آلمان و ۲۶ خانم در ایران دچار خشکی واژن هستند، اظهار داشت: راه درمان این معضل استفاده از داروهای فاقد هورمون می باشد. چون داروهای حاوی هورمون به تبع خود عوارض فراوانی را بدنبال خواهند داشت .

وی ادامه داد: امروزه محصولات رفع خشکی واژن به دو صورت کرم و ژل در بازار عرضه می شوند که ژل خاصیت مقطعی داشته و به مرور خشکی را بیشتر می کند ولی کرم به علت دارا بودن چربی در رفع خشکی موثرتر است. با توجه به اهمیت موضوع ، یک سری کرم های جدید فاقد هورمون برای رفع عوارض ناشی از خشکی واژن تولید شده  تا از لحاظ درمانی بتواند به بانوان کمک کند.

این پزشک افزود: این مجموعه از محصولات با کمترین عوارض جانبی برای بانوان، حتی بانوانی که مبتلا به سرطان هستند بدون هیچ گونه نگرانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به طور کلی این محصولات باعث حفظ pH طبیعی محیط و تامین چربی های ضروری دیواره واژن شده و به رفع عوارض ناشی از خشکی واژن کمک می کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید