سحر دولتشاهی از ارجحیت شبکه خانگی به تلویزیون گفت+روایتش از عدم پذیرش نقش یک جیب‌بر تلویزیونی!

عالیحناب

نمایش خانگی: سحر دولتشاهی بانوی بازیگر توانای سینمای ایران در ماههای اخیر مینی سریال سیاسی «عالیجناب»سام قریبیان را در شبکه خانگی داشت؛ مجموعه ای که ضعف در اطلاع رسانی و تبلیغات آن را به شکست‌خورده خانگی بدل کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سحر دولتشاهی در «عالیجناب» هم سعی کرد به مانند اغلب کاراکترهای این سالهایش نقش را با درک درست از موقعیت پیرامونی ایفا کند.

سحر دولتشاهی که علیرغم سابقه ایفای نقش در سریالهایی همچون «مسافران»، «توطئه فامیلی» و «کتابفروشی هدهد» چند سالیست از تلویزیون دور افتاده درباره علاقه به شبکه خانگی به «همشهری جوان» گفت: خودم را از مدیوم تلویزیون جدا نمیدانم اما وقتی به هر دلیلی نمیشود در تلویزیون کار کرد شبکه خانگی خیلی امکان تازه و مناسبی را در اختیار آدمی قرار میدهد که باز هم در مناطق دورافتاده دیده شود.

دولتشاهی با اشاره به سختیهای کار در تلویزیون گفت: اخیرا نقش یک جیب بر در تلویزیون به من پیشنهاد شد و فقط بعد از پرسیدن دو سوال نقش را رد کردم. سوال اول این بود که چه لباسی بپوشم که کات ندهی و چه مانتویی بپوشم که با هنجارهای تلویزیون مشکلی نداشته باشد و تازه بتوانم با آن مسافتی را هم بدوم. سوال دیگر اینکه این کاراکتر باید با چه لحنی حرف بزند که با واقعیت در تضاد نباشد؟

سحر دولتشاهی ادامه داد: این جیب بر  اگر بخواهد حرف بزند باید در هر یکی دو جمله اش فحشی بدهد یا چیزی بگوید که به هنجارهای تلویزیون نمیخورد. با این میزان محدودیت واقعا کار کردن در تلویزیون برایم سخت است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید