مهناز افشار به این پرسش پاسخ دهد⇐چطور شد که به ناگاه نام شخصیت اصلی «گلشیفته» تبدیل شد به نام‌خانوادگی شما؟؟؟

گلشیفته

نمایش خانگی: تازه ترین سریال شبکه خانگی با نام «گلشیفته» به تازگی پخش خود را در شبکه خانگی از طریق موسسه تازه تأسیس سرورسانه پارسیان آغاز کرده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» همزمان با عرضه این سریال مهناز افشار بازیگر آن ادعایی طرح کرد درباره حذف تصاویرش از تبلیغات محیطی فیلم؛ ادعایی که با انتشار تصاویری از پوسترهای شهری و همین طور بیلبوردهای فیلم زودتر از حد تصور تکذیب شد.

شخصیت اصلی «گلشیفته» دختری است با بازی نازنین بیاتی که قبولیش در دانشگاه اتفاقات مختلفی را موجب می‌شود. مهناز افشار در «گلشیفته» ایفاگر یک نقش مکمل است؛ شخصیتی محجبه که به واسطه همسر متنفذش تا ریاست یک دانشگاه پیش می‌رود.

در فیلمنامه اولیه «گلشیفته» نام کاراکتر اصلی که نازنین بیاتی ایفایش می‌کرد گلشیفته بود با این حال در نسخه عرضه شده به شبکه خانگی، این کاراکتر «گلی» خوانده میشود و این شخصیت «راحله» با بازی مهناز افشار است که با نام خانوادگی گلشیفته معرفی میگردد!!

اینکه چرا نام شخصیت اصلی سریال به ناگاه از کاراکتر اصلی به کاراکتری فرعی منتقل شده را ابتدا بهروز شعیبی کارگردان سریال و سپس مهناز افشار پاسخ دهد؟

آیا علاقمندی مهناز افشار به ایفای نقش با نام «گلشیفته» بوده که باعث این امر شده؟؟

اگر جز این است مهناز افشار چطور راضی شده نام یک همکار سفرکرده‌اش که شماری از بهترین محصولات سینمایی ایرانی را در کارنامه دارد، بر روی شخصیتی متظاهر قرار گیرد که همه تلاشش را می‌کند برای پوشش مشکلات حین یک بازدید ساده وزارتی؟؟

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید