بازیگر «اخراجیها» بیان داشت⇐پیشنهادات مالی سریالهای خانگی دندان‌گیر نیست/ادعای ردوبدل شدن پولهای میلیاردی در شبکه خانگی یک شایعه خنده‌دار است!/ اوضاع مالی شبکه خانگی تفاوت چندانی با دیگر مدیومها ندارد

فخرالدین صدیق شریف-اخراجیها

نمایش خانگی: افزایش تولید سریال در شبکه خانگی در سالهای اخیر و حضور برخی از بازیگران مطرح سینما در این سریالها موجبات آن را فراهم کرده که شایعاتی درباره رد و بدل شدن دستمزدهای آن چنانی در شبکه خانگی شکل گیرد.

فخرالدین صدیق‌شریف بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که اخیرا سریال «آشوب» را در شبکه خانگی داشت در گفتگو با «نمایش خانگی» با اشاره به پیشنهاداتش از این مدیوم بیان داشت: چندین پیشنهاد از شبکه خانگی داشته‌ام که نپذیرفته‌ام چون متنهای محکمی در کار بوده است ضمن اینکه به لحاظ مالی شرایط خوبی در کار نبوده است و پیشنهادات دندان گیر نیست؛ پس چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟

بازیگر «اخراجیها» پیرامون شایعات مربوط به توزیع دستمزدهای آن چنانی در شبکه خانگی اظهار داشت: تلقی این است که پولهای میلیاردی در شبکه خانگی ردوبدل میشود ولی آواز دهل شنیدن از دور خوش است و به یک شایعه خنده دار شبیه است. شاید یکی دو سریال بوده‌اند که در آغاز سرمایه های هنگفت در اختیار داشته‌اند و دستمزدهای آن چنانی داده‌اند ولی در کلیت کار این طور نیست که همه سریالهای خانگی دستمزدهای آن چنانی دهند.

صدیق شریف ادامه داد: به واسطه آن که برخی از رفقای نزدیکم درگیر شبکه خانگی بوده‌اند به صراحت می‌گویم که بریز و بپاش در شبکه خانگی فقط یک شایعه است. زمانی شایعه شده بود که فلان بازیگر 2میلیارد می‌گیرد که دو هفته سر یک فیلم حاضر شود در حالی که کل بودجه تولید کار به 1 میلیارد هم نمی رسید و حالا شایعه دستمزد ماهی 200 میلیونی فلان بازیگر در شبکه خانگی مطرح میشود در حالی که شاید بودجه ماهانه تولید سریال در همین حد باشد. اینها همه تناقضاتی است زاییده ذهن خیال پردازان.

بازیگر سریالهایی مانند «کلاه پهلوی» و «روشن تر از خاموشی» خاطرنشان ساخت: صحبتهایی که اخیرا درباره ردوبدل شدن پولهای هنگفت در این حرفه میشود منطقی نیست؛ شاید میخواهند آدمهای این حرفه را بدنام کنند و شاید هم هدف دیگری دارند ولی واقعیت آن است که اوضاع مالی شبکه خانگی تفاوت چندانی با دیگر مدیومها ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید