یک اتفاق زشت در شبکه خانگی⇐تخریب پوسترهای فیلم «خانه دختر» و نصب پوسترهای یک فیلم شکست‌خورده!!

خانه دختر

نمایش خانگی: عرضه فیلم ملتهب «خانه دختر» به شبکه خانگی همزمان با آخرین روزهای اکران آن با استقبال مخاطبان مواجه شد و بخش عمده ای از آنها که فقط درباره فیلم شنیده بودند مبادرت به تهیه عرضه نسخه خانگی آن کردند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» یک اتفاق زشت متعاقب عرضه خانگی این فیلم روی داد و آن هم این بود که در برخی نقاط پایتخت و شهرستانها پوسترهای فیلم چند ساعتی بعد از عرضه تخریب شدند.

شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که این تخریب کار افراطیونی بوده که پیشتر یک بار اسباب توقیف فیلم را موجب شده بودند اما اخبار رسیده به «نمایش خانگی» حکایت از آن دارد که این تخریب نه از بیرون صنف که کاملا درون‌صنفی بوده است.

ماجرا بر سر آن است یکی از موسسات خانگی که تقریبا همزمان با «خانه دختر» فیلمی شکست خورده در اکران را به شبکه خانگی عرضه کرده بود از آنجا که سختی رقابت با «خانه دختر» را حدس زده بود تلاش کرد از طریق نمایندگان پخش خود شرایط تخریب و حذف پوستر و جایگزینی پوسترهای فیلم متبوع خود را فراهم کند.

این روند نه تنها کاملا غیرقانونی است و امکان پیگرد قضایی دارد بلکه چون ترفندی است برای زیر سوال بردن رقابت عادلانه، اعتماد مخاطبان به شبکه خانگی را هم مختل خواهد کرد. چرا دست اندرکاران عرضه فیلم «…» نکوشیدند پوسترهای خود را کنار پوسترهای «خانه دختر» نصب کنند تا مخاطب باشد که انتخاب کند؟

اگر آنها این قدر از رقابت واهمه داشتند اصلا چرا باید فیلمی شکست‌خورده را برای عرضه خانگی انتخاب می‌کردند و می‌توانستند مانند موسسه هنراول که عرضه‌کننده «خانه دختر» است بروند رایت فیلمی را خریداری کنند که علیرغم توقیف سه ساله اما ارزش ریسک کردن بر سر خرید رایت را داشته باشد؟؟

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید