با داستان تحقیر یک زرتشتی در تهران⇐فرمان‌آرا اولین سریال اقتباسی شبکه خانگی را می‌سازد

بهمن فرمان آرا

نمایش خانگی: بهمن فرمان آرا که سال گذشته به خاطر استفاده از تصاویری بی ربط بر روی پوسترهای «به زودی» فیلم «خاک آشنا» زبان به اعتراض از شبکه خانگی گشوده بود و با این اعتراض، موجبات اصلاح طراحی روی جلدهای نهایی فیلم را فراهم کرد حالا قصد کرده برای شبکه خانگی سریال بسازد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» سریالی که فرمان آرا میخواهد آن را بسازد اولین سریال اقتباسی شبکه خانگی است که با گرته برداری از «داستان جاوید»اسماعیل فصیح ساخته میشود.

نگارش فیلمنامه‌ این مجموعه تاریخی را بهمن فرمان آرا، ماهان حیدری و پدرش مجید حیدری برعهده دارند و فرمان آرا قصد دارد اوایل سال 97 فیلمبرداری‌ این اثر را برای شبکه نمایش خانگی آغاز کند.

مراحل نهایی نگارش و پیش تولید این مجموعه 24قسمتی در ماه‌های پایانی سال 96 به اتمام می‌رسد و فیلمبرداری آن در ابتدای سال 97، آغاز خواهد شد.

ماهان حیدری که پیشتر به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان در سینمای ایران و آثاری همچون «برف روی شیروانی داغ»، «تنها در چند دقیقه سکوت»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» و «پنج تا پنج» حضور داشته علاوه بر حضور به عنوان همکار نویسنده در «داستان جاوید»به عنوان تهیه کننده دوم هم کنار فرمان آرا حاضر است.

«داستان جاوید» روایتی است از زندگی جوانی زرتشتی به نام «جاوید» که در اواخر قاجار و اوایل پهلوی از یزد به تهران می‌آید تا نشانی بگیرد از پدرش که برای تجارت خشکبار به تهران آمده اما توسط مردی به ظاهر متشرع به نام «ملک آرا» کشته شده است!

حضور «جاوید» در تهران موازیست با دسیسه هایی که «ملک آرا» علیه او می چیند و حتی او را اخته می‌کند تا او را تحقیر کند اما تغییر حکومت و روی کار آمدن پهلوی است که شرایط را تغییر میدهد…

هنوز مشخص نیست که سرمایه تولید «داستان جاوید» را چه شخصی خواهد داد و کدام موسسه نمایش خانگی پخش را برعهده خواهد گرفت؟

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید