پای کدام بانک در میان است؟⇐حلقه مشترک حضور«لوییس فیگو» در ایران و تئاتر موزیکال مدیرکل نمایش خانگی چیست؟

لوئیز فیگو در ایران

نمایش خانگی: پخش زنده مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه در حالی از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که عادل فردوسی پور مجری این پخش زنده یک سورپرایز برای مخاطبان داشت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» این سورپرایز «لوییز فیگو» فوتبالیست مشهور پرتقالی و هموطن کارلوس کیروش سرمربی تیم ایران بود؛ فیگو به دعوت فردوسی پور به ایران آمد و از ابتدای پخش زنده کوشید نظرات خود درباره موضوعات مختلف بیان کند.

دقایقی بعد از پایان قرعه کشی بود که خبر رسید نزدیک به 100 هزار یورو حدود نیم میلیارد برای حضور فیگو خرج شده و آن طور که فردوسی پور تأکید کرد این حضور با حمایت اپلیکیشن «آپ» یا همان آسان پرداخت صورت گرفته است!

هزینه‌کرد نیم میلیاردی آپ برای حضور فیگو در شرایطی رخ داد که چندی قبل و بعد از طرح پرسش درباره تخصیص بنرهای فراوان تبلیغاتی برای نمایش موزیکال «الیور توییست» مشخص گردید که این تبلیغات با حمایت «آپ» در اختیار این نمایش قرار گرفته است.

حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی ارشاد کارگردان این نمایش که با پرسشهایی مبنی بر حمایت محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» از نمایش خود روبرو شده بود کوشید با شفاف سازی درباره ماجرای تبلیغات فراوانش از نقش پررنگ «آپ» در این تبلیغات سخن بگوید.

«آپ» یا «آسان پرداخت» چیست؟ یک اپلیکیشن برای تسهیل پرداخت الکترونیک که در سال 88 راه اندازی شده و در سالهای اخیر سعی کرده حضوری پررنگ در عرصه های تبلیغاتی ورزشی-فرهنگی داشته باشد.

اما «آسان پرداخت» وابسته به کجاست؟ داده‌ها حکایت از حضور دو شرکت «گسترش فناوریهای نوین» و «موسسه صندوق رفاه و تأمین آتیه» به عنوان دو سهامدار اصلی «آسان پرداخت» دارد؛ شرکتهایی که پرسشهایی درباره وابستگی آنها به بانک کشاورزی وجود دارد؟؟  «صندوق سرمایه گذاری یکم کارگزاری بانک کشاورزی» از دیگر سهامداران است که وابستگی آن به بانک کشاورزی آشکار است.

بانک کشاورزی یکی از قدیمی ترین بانکهای ایرانی است که قدمتی هشتادساله و بیشتر از بانک مرکزی دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید