ضرب شست 5 ویدیورسانه مطرح به یک خودسری⇐استقبال مخاطبان از عدم افزایش قیمت در عرضه نسخه بدون سانسور «نهنگ2» و «316»

نهنگ عنبر2

نمایش خانگی: در هفته هایی که تصویردنیای‌هنر به صورت کاملا خودسرانه و بدون هماهنگی با دیگر ویدیورسانه های فعال شبکه خانگی اقدام به افزایش قیمت هزار تومانی و عرضه محصولاتش با 6 هزارتومان کرده است، پنج ویدیورسانه مطرح کشور با ارائه محصولات خود با همان قیمت سابق، پاسخی جانانه به این ویدیورسانه دادند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در هفته اخیر دو فیلم «نهنگ عنبر2» و «316» به شبکه خانگی ارائه شد که هر دو با قیمت 5 هزار تومان به مخاطبان عرضه شد.

کمدی «نهنگ عنبر2» با همراهی موسسات تصویرگسترپاسارگاد و گلرنگ‌رسانه با پخش موسسه هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد؛ این سه شرکت مطرح شبکه خانگی که پیشتر هم با خودسری تصویردنیای هنر در افزایش قیمت مخالفت کرده بودند نسخه اصلی و بدون سانسور «نهنگ2» را با همان قیمت سابق در سراسر کشور توزیع کردند تا واکنشی نشان دهند به خودسریهای آن شرکت.

فیلم «316» نیز از طریق ویدیورسانه فیلمسازان با پخش هنراول با قیمت 5 هزار تومان به شبکه خانگی آمد تا مشخص شود برای این دو شرکت هم احترام به بدنه صنف و البته مخاطبان خانگی است که اهمیت دارد.

جالب است که اقبال مخاطبان به «نهنگ2» در شبکه خانگی که با همان قیمت 5 هزار تومانی عرضه شده حائز توجه بوده و این فیلم به خصوص در شهرستانها با توجه روبرو شده است. از آن سو فیلم «316» با اینکه محصولی تجربه گراست هم فروشش نسبتا خوب بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید