توضیحات حسین پارسایی درباره موزیکال «الیور توئیست»⇐این نمایش هیچ ربطی به تهیه‌کننده «شهرزاد» ندارد/بنرهای نمایش مرتبط است با شرکت «آپ»!/اگر مشارکت گروه در خصوص دستمزدهایشان نبود اجرای نمایش ممکن نبود!

حسین+پارسایی+علی+مرادخانی

نمایش خانگی: اجرای یک نسخه نمایشی موزیکال از رمان «الیور توئیست»چارلز دیکنز توسط حسین پارسایی مدیرکل دفتر نمایش خانگی ارشاد در هفته‌های اخیر حاشیه‌های خاص خود را داشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» همین که مدیرکل نمایش خانگی ارشاد بناست این نمایش را روی صحنه ببرد و در کنارش حجم بالای تبلیغات محیطی فیلم پرسشهایی را درباره سرمایه گذار این نمایش و ارتباط با تهیه کننده «شهرزاد» طرح کرد.

هرچند پیشتر پارسایی از طریق روابط عمومی «الیور توئیست» هرگونه ارتباط با تهیه کننده «شهرزاد» را رد کرده بود اما بخشی از تازه ترین گفتگویش درباره این نمایش که با «ایلنا» انجام شده هم به شفاف سازی در این باره اختصاص یافته است.

حسین پارسایی با اشاره به پروداکشن عظیمی که این نمایش دارد، گفت: الان که نزدیک اجرا است احساس خطر می‌کنم قبلش آنقدر مشتاق و شیفته بودم که حس نمی‌کردم با جلوتر رفتن کار، ابعاد گسترده‌تر و پیچیده‌تری پیدا می‌کند. شاید اگر موسسه فرهنگی هنری حریرهنرشرق و مشارکت خود گروه در خصوص دستمزدهایشان نبود، این اتفاق هم میسر نمی‌شد، به هر حال این یک ریسک گروهی است.

پارسایی در پاسخ به سوالی درباره حواشی به وجود آمده درباره ارتباط عوامل «شهرزاد» با «الیور توئیست» در رابطه با اسپانسر و تهیه‌کننده این اثر گفت: همانطور که پیشتر اعلام شد نمایش موزیکال «الیور توئیست» با سرمایه و مدیریت موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق تهیه و تولید می‌شود و هیچ ارتباطی به تهیه‌کننده «شهرزاد» ندارد.

گارگردان نمایش «الیور توئیست» ادامه داد: همچنین بنرهای تبلیغاتی که نمایش «الیورتوئیست» را تبلیغ کرده‌اند، متعلق به «شرکت آپ» است که پیش از این حامی سریال «شهرزاد» بوده و اینک پس از پایان سریال «شهرزاد»، صرفا اسپانسر تبلیغاتی نمایش «الیورتوئیست» شده است. بنابراین هیچگونه ابهامی در تهیه‌کنندگی و تبلیغات این نمایش وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید