کاظم راست‌گفتار کارگردان خبر داد⇐عرضه مینی‌سریال موزیکال-تاریخی «آشوب» از اوایل آبان در شبکه خانگی/سریال اقتباسی «شوهر آهو خانم» تا انتهای پاییز کلید می‌خورد

کاظم راست گفتار

نمایش خانگی: کاظم راست گفتار کارگردانی که تجربه هایی همچون «نقاب»، «چک»، «پسر تهرونی» و «زنان ونوسی مردان مریخی» را در سینما داشته است به زودی با مینی سریال «آشوب» به شبکه خانگی می آید.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مینی سریال «آشوب» یک موزیکال-تاریخی است و در واقع نسخه سریالی فیلمی به همین نام که تابستان امسال روی پرده رفت.

راست گفتار درباره عرضه سریال «آشوب» به «فارس» گفت: چندی پیش که اکران فیلم سینمایی «آشوب» به پایان رسید تصمیم گرفتیم که این فیلم سینمایی را به صورت مینی سریال وارد شبکه نمایش خانگی کنیم و پخش آن با اتمام مجموعه «شهرزاد 2» در اوایل آبان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تعداد قسمت‌های این سریال که قرار است به زودی پخش شود مشخص نیست. این در حالی است که این روزها مشغول  فراهم کردن شرایط برای آغاز ساخت سریال «شوهر آهو خانوم» برای شبکه نمایش خانگی هستم.

این کارگردان سینما درباره زمان فیلمبرداری این سریال اذعان کرد: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز و سایر توافقات همکاری کند و در زمان صرفه جویی شود به احتمال زیاد تا انتهای فصل پاییز سریال «شوهر آهو خانوم» را کلید خواهیم زد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید