با 3 سال تاخیر و درجه کیفی «ج»⇐قسمت سوم «سفر برزیلی هنرمندان» با ویزای کانادا آمد!+عکس

سفر هنرمندان به برزیل(3)

نمایش خانگی: نزدیک به سه سال بعد از جام جهانی 2014 برزیل و درشرایطی که کمتر از یک سال تا جام جهانی2018 روسیه باقی مانده قسمت سوم فیلم «سفر هنرمندان به برزیل» از سوی موسسه هنراول به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی نمایش خانگی دو قسمت اول این مجموعه مستند-داستانی در سال 93 به شبکه خانگی عرضه شد و حالا با وقفه ای سه ساله قسمت سوم به بازار آمده است.

قسمت سوم «سفر هنرمندان به برزیل» بیشتر از آن که واقعه نگاری گشت و گذار هنرمندان در برزیل باشد شامل بازی پانتومیم یا «لال بازی» است که در یک محوطه باز برزیل میان هنرمندان ترتیب داده شده است!!!

جواد هاشمی تهیه کننده این مجموعه در ابتدای قسمت سوم به صراحت به کپی برداری از لال بازی فیلم «درباره الی» اشاره میکند و برای همین است که این قسمت «درباره نقی» نام دارد و به این بهانه در کنار مقادیری از سکانسهای فیلم فرهادی، بخشهایی از سریال «پایتخت» هم به «سفر هنرمندان به برزیل3» تزریق شده است.

نداشتن تنوع آیتم و بسنده کردن به لال بازی «سفر…» را به محصولی زیر حد متوسط بدل کرده و برای همین است که پروانه نمایش فیلم هم با درجه «ج» صادر شده است.

اسپانسر تولید مجموعه آژانس مسافرتی «تعطیلات رویایی» بوده و برای همین است که به همراه نسخه خانگی فیلم تعدادی کارت تخفیف سفر به جزایر قناری، موریس، توگو و پرتقال و البته تخفیف ویزای 5 ساله کانادا هم از سوی این آژانس عرضه شده؛ البته میزان تمامی تخفیفها زیر 10 درصد است!!

سفر هنرمندان به برزیل(3)
سفر هنرمندان به برزیل(3)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید