طعنه کارگردان «مادر قلب اتمی» به معترضان نسبت به سانسور نسخه خانگی فیلمش⇐نسخه ارژينال هم اين مردم فحاش رو راضي نمي‌كرد!!!

علی احمدزاده

نمایش خانگی: «مادر قلب اتمی» از جمله فیلمهای عرضه شده به شبکه خانگی از طریق موسسه هنرنمای پارسیان است که به واسطه حضور بازیگرانی نظیر محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی اقبال به آن در روزهای ابتدایی عرضه مثبت بوده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» عدم هماهنگی با علی احمدزاده کارگردان فیلم در حذف و تعدیلهای وارده به نسخه ویدیویی و همچنین کیفیت طراحی پوسترش موجب واکنش این کارگردان جوان شده است.

احمدزاده در متنی اجتماعی نوشته است: نسخه دي وي دي فيلم اومده بيرون؛ من بي خبرم! از پوستر زشتي كه براي فيلمم طراحي شده بي خبرم. به عنوان كارگردان، نويسنده و تدوينگر فيلم(سه تايتل مؤلف) خبري از سانسورهاي جديد فيلم نداشتم، حقي برايم قائل نبودند و نيستند، كاري از دستم بر نمياد، كسي هم برايم تره خرد نمي كند، نه اينوري ها، نه اونوري ها. حق مؤلف و احترام صاحب اثر و همه اينها هم كشك است. بعد از يك دهه دست و پا زدن و مقاومت در مقابل سانسور، بعد از حراج فيلم اولم در اينترنت، فيلمي كه شهامت و شجاعتش افتخارم بود. پس لطفن دست از سرم برداريد، فحش هايش را نثار من نكنيد كه حالم خوب نيست. به همه اينها اضافه كنيد مشكلات فيلم جديد و فيلمهاي قبلي و كارهاي انجام نداده ام كه شما از اون بي خبريد. هر چند، بدون شك نسخه ارژينال فيلم هم اين مردم فحاش رو راضي نمي‌كرد.

مادر قلب اتمی
مادر قلب اتمی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید