60 درصد فیلمبرداری انجام شد⇔«عاشقانه» در انتظار صدور پروانه نمایش 5 قسمت اول

عاشقانه

نمایش خانگی: تازه ترین سریال در دست تولید شبکه نمایش خانگی “عاشقانه” است؛ سریالی 15 قسمتی که منوچهر هادی آن را کارگردانی میکند و محمدرضا گلزار و مهناز افشار در رأس بازیگران آن قرار دارند.

به گزارش نمایش خانگی مهدی گلستانه تهیه کننده “عاشقانه” درباره روند تولید این سریال به “فرهنگ نیوز” گفت: در حال انجام تصویربرداری سریال در برخی خیابان های تهران هستیم و تا الان فیلمبرداری حدود 60 درصد از سریال انجام شده است و تلاش داریم تا قبل از شروع سرما در تهران، سکانسهای لوکیشن های خارجی مان را ضبط کنیم.

وی ادامه داد: منتظر هستیم تا پروانه نمایش 5 قسمت اول سریال صادر شود تا بتوانیم توزیع آنها را در شبکه خانگی آغاز کنیم.

تهیه کننده سریال «عاشقانه» با بیان اینکه پیش بینی مان این است که تا پایان دی ماه تصویربرداری سریال به به طور کامل به پایان برسد، اظهار داشت: طبق طرح سریال قسمت 15 و پایانی سریال در خارج از کشور می گذرد و منتظر هستیم که به فیلمنامه این قسمت برسیم و پروانه ساخت آن را نیز دریافت کنیم، تا بتوانیم فیلمبرداری آن را در یکی از کشورهای خارجی فیلمبرداری کنیم؛ چرا که هنوز مشخص نیست قرار است قسمت پانزدهم سریال را در دبی، ترکیه و یا ارمنستان فیلمبرداری کنیم.

وی بیان داشت: یکتا ناصر آخرین بازیگری است که به مجموعه اضافه شده، البته ممکن است یک بازیگر دیگری هم به مجموعه سریال اضافه شود.

گلستانه افزود: سریال “عاشقانه” توسط موسسه هنرنمای پارسیان در شبکه خانگی توزیع خواهد شد؛ البته با کلیه توزیع کنندگان VOD نیز برای پخش سریال قرارداده بسته ایم.

تهیه کننده سریال «عاشقانه» خاطر نشان کرد: توزیع سریال در شبکه خانگی بستگی به زمان صدور پروانه نمایش دارد و هر زمان که این پروانه صادر شود، امکان تبلیغات فیزیکی را خواهیم داشت و 10 تا 12 روز بعد از شروع تبلیغات، سریال در شبکه خانگی توزیع خواهد شد.

 ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، با حضور حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، با معرفی سارا رسول زاده دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان «عاشقانه» که مضمونی اجتماعی دارد آمده است: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می‌ریزد …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید