«سه بیگانه»، «تیک آف»، «گورداله» و «خوب بد جلف» در صدر فروش شبکه خانگی/اقبال متوسط به «شهرزاد»/عدم اقبال به «بهمن»، «بوفالو» و…

ویدیوکلوب سینما آزادی

نمایش خانگی: فروش دو هفته اخیر شبکه خانگی تحت تأثیر مخاطب بالایی بوده که برای دو کمدی «سه بیگانه» و «خوب بد جلف» وجود داشته است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در کنار این دو کمدی، فیلم حادثه ای «تیک آف» که مورد توجه جوانترها قرار گرفته و همچنین موزیکال-کودکانه «گورداله» که صدای بهمن مفید را هم دارد از دیگر آثار پرفروش شبکه خانگی بوده اند.

در میان فیلمهای ویدیویی و تله‌فیلمهای عرضه شده به شبکه خانگی «سوت دل» و «سرقت بی نقص» فروش بهتری داشته اند ولی آثار نظیر «خط کج»، «ضدضرب» و «همان روز» چنان که باید در جلب مخاطب موفق نبوده اند.

فیلم کودکانه «تتل و راز صندوقچه»، درام تاریخی «یتیم خانه ایران» و فیلم قرآنی «یاسین» از جمله آثار سینمایی شبکه خانگی هستند که فروشی متوسط داشته اند. «یک روز بخصوص» که از حضور مصطفی زمانی ستاره «شهرزاد» سود می برد هم جزو آثار با اقبال متوسط بوده است درست به مانند قسمتهای اخیر سریال «شهرزاد».

دو فیلم سینمایی «بهمن» و «بوفالو» که اولی با تأکید بر حضور فاطمه معتمدآریا و دومی با تصویر گل درشت پرویز پرستویی به شبکه خانگی آمده اند با اقبال چندانی از سوی مخاطبان روبرو نشده اند. یک دلیل این امر را باید در ساختار تجربی این آثار و پرهیز از داستانگویی به شیوه کلاسیک که مطلوب مخاطب عام است جستجو کرد.

هر دو فیلم آثاری خلاف جریان سینما هستند و اگرچه با تبلیغ بر سر حضور دو بازیگر سرشناس عرضه شده اند اما فقر دراماتیک باعث عدم اقبال به آنها شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید