یادداشت متناقض منوچهر هادی درباره تولید فصل دوم«عاشقانه»⇐یک فصل بود و تمام شد/هنوز تهیه‌کننده مذاکره‌ای نکرده!

منوچهر هادی-سریال عاشقانه

نمایش خانگی: از میانه های عرضه سریال «عاشقانه» بود که صحبتهایی درباره تولید فصل دوم آن مطرح شد و البته تهیه کنندگان کار هم این صحبتها را تکذیب نکردند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» اقبال نسبتا مثبتی که مخاطبان نسبت به فصل اول «عاشقانه» داشتند با وجود برخی گافها که در قسمتهای نهایی آن وجود داشت، باعث میشود برند «عاشقانه» برندی موثر برای سرمایه گذاری مجدد و تولید فصول بعدی باشد.

این موضوعی است که منوچهر هادی کارگردان فصل اول هم مدام درباره آن طرف پرسش قرار میگیرد. همین پرسشها بوده که باعث شده او با نگارش متنی اجتماعی در مقام پاسخگویی برآید اما مشکل آنجاست که متن اجتماعی این کارگردان هم کاملا متناقض است.

او در ابتدای متن می نویسد: همچنان سراغ فصل دوم «عاشقانه» را از من می‌گیرند. «عاشقانه» یک فصل بوده و تمام شده است. چیز ناتمامی وجود ندارد. به دلیل استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده است و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و هم اکنون در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم.

هادی در ادامه در روندی که متناقض به نظر میرسد با اشاره به بلاتکلیفی سرمایه گذاران و تهیه کننده «عاشقانه» بیان میدارد: بعضی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟ این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید