از سخاوت عبدی در حالت نشئگی تا طعنه به احمدی‌نژاد در شبکه خانگی+عکس

شاباش

نمایش خانگی: اکبر عبدی بازیگر طناز سینما و تلویزیون اغلب سعی کرده فارغ از کیفیت آثار همواره حدی استاندارد از تواناییهای بازیگری خویش را در آثار مختلف اجرا کند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» عبدی که در هفته های گذشته کمدی «چهار اصفهونی در بغداد» را در شبکه خانگی داشت که علیرغم کپی برداری از «اخراجیها» در زمره آثار پرمخاطب شبکه خانگی بود به تازگی با یک کمدی دیگر به نام «شاباش» به شبکه خانگی آمده است.

«شاباش» را حامد کلاهداری ساخته و فیلم از طریق موسسه هنراول با همراهی سینما24 به شبکه خانگی عرضه شده است.

کامیبز دیرباز، سارا خوئینی ها، مرجانه گلچین و رضا رویگری از دیگر بازیگران «شاباش» هستند و در این فیلم اکبر عبدی در نقش یک پیرمرد خیاط ظاهر شده که پول پیش خانه اش را در یک مراسم عروسی شاباش میدهد.

البته شاباش دادن عبدی در حالت عادی نیست بلکه او بعد از صرف تعدادی قرص روانگردان دچار حالت نشئگی شده و مشغول رقص میشود و حین رقص است که همه دار و ندارش را شاباش میدهد؛ بعد از بازگشت به حالت طبیعی است که عبدی درمی یابد چه اشتباهی کرده و اینجاست که دورتادور شهر میگردد برای جمع کردن شاباش!!!

«شاباش» پنج سال پیش ساخته شد اما به دلیل مشکلات مضمونی و به خصوص شباهت ماجرای شاباش دادن عبدی در حالت نشئگی به ماجرای اجرایی شدن توزیع یارانه در دولت اول احمدی نژاد بعد از چهار سال و با کلی اصلاحیه پروانه نمایش گرفت.

گفتگوی حامد کلاهداری کارگردان «شاباش» درباره ممیزی فراوان این کمدی را اینجا بخوانید.

فیلم شاباش
شاباش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید