یک هفته بعد از خبر نمایش خانگی⇐ساره بیات با نگارش یادداشتی از تولید فصل دوم «عاشقانه» سخن گفت

عاشقانه

نمایش خانگی: یک هفته بعد از آن که خبر از احتمال تولید فصل دوم «عاشقانه» دادیم(اینجا را بخوانید) ساره بیات بازیگر کلیدی سریال عاشقانه با نگارش یادداشتی به بهانه پایان تولید این مجموعه از علاقه به تولید فصل دوم مجموعه سخن گفت.

متن یادداشت ساره بیات را بخوانید:

آنچه حائز اهمیت است رسالت من و عهدی است که با مخاطب بسته ام اساسا از ابتدای کارم ظاهر شدن در هر مدیومی برایم تفاوت نداشت، آنچه حائز اهمیت بود رسالت من و عهدی بود که میان من و مخاطب بسته شده بود. شانی که در ضمن احترام گذاشتن به مخاطب و شعورش، برای شخص خودم هم رزومه پرباری را رقم زند. هیچگاه کاری را بدون توجه به مخاطب انتخاب نکردم. همیشه به هنگام خواندن سناریو، چشمان و نظرات مخاطبانم را در نظر گرفتم. هیچگاه از غم نان، شعف شهرت، دیده شدن و کسب جاه و مقام به این حرفه ننگریستم. تمام تلاشم را بیش از حد توان مصروف تعهدم که کارم بود، کردم تا بیشتر به دل بنشیند، نقشهایی که می آفرینم.

دلیل حضورم در پروژه “عاشقانه” دور از این ذهنیت نبود. با اینکه کمی سخت قراردادم را امضا کردم، اما به نتیجه مطلوب اثر آگاه بودم. بعد از دعوت منوچهر هادی به این پروژه و گفتگوهایی که پیرامون این کار داشتیم، اعتقادم به “عاشقانه” بیشتر شد. مطمئن بودم که در کنار او اثری خلق میشود که مردم دوستش دارند. با اینکه سناریو کامل نبود، برای اولین بار با سناریوی نیمه کاره و اعتمادی که به کارگردان و گروهش داشتم، بازی در “عاشقانه” را آغاز کردم. در طول روند کار اصلا برایم هیچ چیز جز اتمامش به بهترین شکل اهمیت نداشت. کار با منوچهر هادی برایم بی اندازه لذت بخش بود و در کنار گروهش به آرامش می رسیدم. وقتی از کارگردان کار و تمام عواملش رضایت داری و خوشنودی، هیچ دلیلی برای شکوه از کار و بی انگیزگی وجود ندارد و فقط به عشق گروهت و مردم، با شور و شعف به کارت می پردازی.

امروز خیلی خوشحالم که در کاری حضور داشتم که مردم بی اندازه دوستش دارند. اگر خیلی با شما صادق باشم، حتی دوست دارم که “عاشقانه 2” را با همین گروه نازنین بسازیم؛ چرا که آقای هادی ضمن اینکه کارگردانی را به درستی می شناسد، به تمام مسائل کار نیز اشراف دارد و مدیریت همه چیز را بلد است.

گاهی خستگی را در چشمانش می دیدم، گاهی درد بدنش را از خستگی پنهان می کرد، اما هیچ روزی لبخند از لبش نیفتاد. هیچوقت در طول کار خستگی و ناراحتیش را انتقال نداد و فقط و فقط با انگیزه برای مردم تلاش میکرد و این انگیزه و نشاط را به بازیگرش انتقال میداد. از تک تک بازیگران و عوامل کار که یکدست بودیم، پر از عشق و همانند یک خانواده، عاشقانه زندگی کردیم، ممنونم و چقدر دلتنگم. امیدوارم مردم نازنین و دوست داشتنی کشورم از دیدن این مجموعه مثل ما که در کنار هم لذت بردیم، نهایت لذت را ببريد…

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید