جدایی تیم تولید «35» از جیرانی!!!⇔چرا جیرانی تنها ماند؟

فریدون جیرانی

نمایش خانگی: برنامه تصویری «35» فریدون جیرانی که بیشتر متکی بر گفتگوهای جیرانی با سینماگران سرشناس بود در حالی وارد فصل دوم خود میشود که بنا به ادعای «هفت صبح» تیم تولید قبلی این برنامه که با محوریت حمید پنداشته و احسان ظلی‌پور پیش میرفت دچار تغییر اساسی شده است.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» برنامه «35» که از جمله برنامه های ارائه شده در قالب ویدیوی درخواستی است از شنبه دهم تیرماه فصل دوم خود را در حالی آغاز میکند که این برنامه با یک تیم تازه اجرایی تولید شده است.

فریدون جیرانی همچنان به عنوان مجری و کارشناس در فصل تازه این برنامه حاضر است با این حال تیم ثابتی که او از زمان تولید برنامه «سی سال سی مجموعه» در کنارش بود با محوریت پنداشته-ظلی پور دیگر در این برنامه کنارش نیستند.

جیرانی که فصل اول «هفت» را هم با همین تیم روی آنتن فرستاده بود بعدتر مجله ای به نام «35» را باز هم با همین تیم برای شبکه خانگی تولید کرد؛ مجله ای که علیرغم کیفیت معقول، تولیدش بعد از اولین قسمت متوقف شد.

بعد از آن و همکاری در راه اندازی و اجرای مجله اینترنتی «35» جیرانی از این تیم در راه اندازی روزنامه «سینما» که علیرغم کیفیت بالا، عمرش به بیش از شش ماه نرسید و همچنین ساخت فیلم «خفگی» که از جمله آثار متفاوت این سالهاست، سود برد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید