مصطفی زمانی گلایه‌هایش از تولیدکنندگان «شهرزاد» را شوخی دانست و طعنه ای هم نثار خبرنگاران کرد…

شهرزاد

نمایش خانگی: گفتگوی بلند مصطفی زمانی با روزنامه “اعتماد” به دلیل بولد شدن یک سری انتقادات موجود در آن که خطاب به تهیه کنندگان “شهرزاد” بیان شده بود در کانون توجه قرار گرفت.(اینجا را بخوانید)

زمانی در این گفتگو از دیر شروع شدن تولید “شهرزاد2” برای دیرتر دستمزد دادن گفت و البته به گلایه از تهیه کنندگان به ظاهر مودبی پرداخت که خیلی سعی می کنند ادای هنرمندان را درآورند اما نمی توانند.

بازتاب این گفته های آمیخته در دل یک گفتگوی تفصیلی آن قدر بود که زمانی مجبور به واکنش شد.

زمانی که درون گفتگویی جدی جملات بالا را بیان کرده با “شوخی” دانستن گفته هایش در صفحه اجتماعیش نوشت:  يك روز قبل از پخش سريال، حرف هاي قديمي در يك مصاحبه را دوستان خبرنگار لطف كرده و تيتراول سريال ما كردند در سريالي كه هم اكنون در سر صحنه ان هستم.

وی ادامه داد: آیا نيت غير اين است كه من را در مقابل همكارانم قرار دهند؟؟ به نظر با همه احترامي كه براي خبرنگاران قائلم، انتشار اين خبر را در اين مقطع چيزي جز عقب افتادگي برخي از اين عزيزان نمي دانم و اميدواربودم اخلاق حرفه ای را رعايت كرده و مصاحبه را با تاييد بنده چاپ مي كردند كه از ابتدا قرار بر اين بود،نه آن كه چند شوخي وسط مصاحبه را تيتر يك كنيد. تا چند روزي هم شما خوش باشيد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید