تغییر عنقریب مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری⇐ابطحی می‌رود/رفیق میرکریمی می‌آید؟ رفیقی دارای سابقه مدیریت در یک شرکت نساجی و ترخیص کالا!!!

موسسه رسانه های تصویری

نمایش خانگی: تغییرات در مدیریتهای زیرمجموعه سازمان سینمایی با تثبیت حسن روحانی به عنوان رییس جمهور دوازدهم و احتمالا تثبیت حضور محمدمهدی حیدریان به عنوان رییس سازمان سینمایی رفته رفته شکلی جدی تر به خود می گیرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بعد از تغییر و تحول در اداره نظارت و ارزشیابی ارشاد که گویا از گزینه‌هایی همچون ابراهیم داروغه‌زاده و محمدمهدی طباطبایی‌نژاد به عنوان جایگزین حبیب ایل بیگی نام برده میشود گویا موسسه رسانه‌های تصویری دیگر موسسه ای است که مدیریت آن دستخوش تحول خواهد شد.

از جمله گزینه های جانشینی مصطفی ابطحی فردیست به نام مهدی یزدانی که در جشنواره های موسوم به جهانی فجر به عنوان معاون اجرایی رضا میرکریمی دبیر این جشنواره میلیاردی انجام وظیفه می کرد و گویا قرابت نزدیکی هم با وی دارد.

اگر کارنامه مدیریتی یزدانی را مرور می کنیم متوجه می شویم فارغ از سابقه کوتاه مدتش در مدیریت موسسه رسانه های تصویری در دهه هشتاد وی که از دهه 60 وارد سیکل مدیریتی شده و همچنان در این سیکل حضور دارد تجربه مدیریتها یا معاونتهایی کاملا بی ربط به یکدیگر را در کارنامه دارد.

به عنوان مثال در کارنامه یزدانی هم عضویت در هیأت مدیره صندوق اعتباری هنرمندان به چشم میخورد و هم مدیرعاملی شرکتهایی در حیطه نساجی به نامهای «مه نخ» و «ناز نخ»!!! ایشان هم خزانه‌داری فارابی را در کارنامه دارد و هم مدیرعاملی شرکتی به نام «آریا» که در امارات متحده عربی ثبت شده و گویا در فیلد گردشگری فعالیت میکند!!!

مهدی یزدانی در سالهای اخیر هم علاوه بر معاونت اداری-مالی بنیاد رودکی رییس هیأت مدیره شرکتهایی مانند مهرتاب و آرشام بوده که اولی در زمینه نساجی و دومی در زمینه ترخیص کالا از گمرک فعالیت دارد!!!

اینکه چطور میشود نام چنین گزینه ای برای مدیریت در موسسه رسانه های تصویری که دولتی ترین ساختار مرتبط با نمایش خانگی است طرح میشود جای پرسش دارد؟

در شرایطی که فارغ از هیاهوی برآمده بر سر تولید سریالهای خانگی، این مدیوم با معضلی به نام قاچاق که در سالهای اخیر از پیاده روها به فضای مجازی کشیده شده روبرو است و از آن سو سامانه های ویدیوی درخواستی نیز همچنان با مشکلات فراوان روبرویند که یکی‌اش میشود عرضه سریالی میلیاردی از طریق سامانه ای که مجوز ندارد، موسسه رسانه های تصویری مدیری را می خواهد که واقعا دارای کارنامه روشن در این حیطه باشد.

در حالی که دهه نود از نیمه هم گذشته و مدیوم نمایش خانگی نیاز دارد که از مرحله گذار به ثبات برسد فقط یک مدیر باتجربه، علاقمند و بادانش روز در این حیطه است که می تواند اسباب تحول در موسسه رسانه های تصویری را فراهم کند و بعید است که با حضور مدیران بی‌ربط، چشم اندازی روشن در انتظار این مدیوم باشد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید