مدیرعامل موسسه رسانه‌هاي تصويري بیان کرد⇐تأييد صلاحيت شرکتهاي vod برعهده ماست/درباره «لوتوس پلي»-سامانه‌ای که بناست «شهرزاد2» را پخش کند- هم موسسه است که تصميم مي‌گيرد/ این سامانه هنوز مجوز نگرفته و با ارائه درخواست است که تأیید صلاحیتش بررسی خواهد شد

مصطفی ابطحی

نمايش خانگي: اعلام خبر پخش نسخه مجازي سريال «شهرزاد2» از طريق سامانه مجازي «لوتوس پلي» از سوي محمد امامي تهيه کننده اين سريال زودتر از همه واکنش محمد صراف رييس صنف تازه تأسيس ويديوي درخواستي را موجب شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» صراف که گويا نتوانسته برخلاف فصل اول، رايت پخش مجازي اين سريال را از آن خود کند با تشکیک در عرضه فصل دوم از سوی «نت فلیکس» پخش سریال از سامانه «لوتوس پلی» را هم غیرقانونی دانست.

این اظهارنظر در شرایطی رخ داده که تأييد صلاحيت صدور مجوز شرکتهاي ويديوي درخواستي نه به اين صنف که به تصميم گيري موسسه رسانه هاي تصويري بازميگردد.

مصطفي ابطحي مديرعامل موسسه رسانه هاي تصويري با تأکيد بر آن که تمام شرکتهايي که قصد دارند در حيطه vod کار کنند بايد از اين موسسه مجوز بگيرند به «نمايش خانگي» گفت: تأييد صلاحيت شرکتهاي vod برعهده موسسه رسانه هاي تصويري است و ما تصميم مي گيريم که چه شرکتي مي تواند مجوز داشته باشد و کدام شرکت شرايط دريافت مجوز را ندارد.

اين مدير درباره ورود گاه و بيگاه رييس صنف ويديوي درخواستي به اين وادي بيان داشت: ايشان به عنوان رييس صنف متبوعشان هرازگاه در اين باره اظهارنظر مي کنند ولي اين نافي مسئوليت موسسه رسانه هاي تصويري درباره حيطه ويديوي درخواستي نيست.

ابطحي با اشاره به وضعيت سامانه «لوتوس پلي» بيان داشت: این سامانه هنوز مجوز نگرفته و با ارائه درخواست است که تأیید صلاحیتش بررسی خواهد شد. دست اندرکاران اين سامانه هنوز هيچ درخواستي براي صدور مجوز به موسسه ارائه نکرده اند و بديهي است که اگر بخواهند در حيطه vod وارد شوند بايد حتما مجوز قانوني دريافت کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید