ادعای «کیهان»⇐سرایت ابتذال، از پرده سینما به شبکه نمایش خانگی!!!

کیهان

نمایش خانگی: خبر حل مشکلات «50 کیلو آلبالو» با پاره ای اصلاحات و ارائه نسخه اصلاح شده به شبکه خانگی همان طور که پیش بینی می شد با انتقاد رسانه های اصولگرا مواجه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بعد از انتقادات خبرگزاری «فارس» که عرضه این فیلم را باعث فروپاشی نهاد خانواده دانسته بود حالا «کیهان» توزیع این فیلم در شبکه خانگی را باعث سرایت ابتذال از سینما به شبکه خانگی دانسته است.

«کیهان» با اشاره به «50 کیلو آلبالو» نوشت: فیلمی که از شدت وقاحت و طرح مسائل رکیک به دستور وزیر سابق ارشاد از پرده سینما پایین کشیده شده بود، قرار است وارد شبکه نمایش خانگی شود!

این روزنامه ادامه داد: فیلم مذکور، سال گذشته و در حین اکران با اعتراض شدید گروه‌های مختلف مردمی، دانشجویان و طلاب مواجه شده بود. علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی در اردیبهشت سال 95 درباره این فیلم گفته بود: «به هیچ عنوان مناسب نبود و اگر از چگونگی این فیلم اطلاع داشتم اجازه ساخت و اکران به آن نمی‌دادم.»

این رسانه اصولگرا خاطرنشان ساخت: اما علی‌رغم این مسائل، احتمال دارد که فیلم مورد بحث تا چندی دیگر با مجوز وزارت ارشاد به منازل مردم راه یابد! هر چند که گفته می‌شود، نسخه نمایش خانگی این فیلم، اصلاح شده است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید