مدیر پخش «هنراول» بیان کرد⇐پروانه نمایش خانگی «50 کیلو آلبالو» هنوز صادر نشده اما در شرف صدور است

50 کیلو آلبالو

نمایش خانگی: بیشتر از یک سال بعد از اکران «50 کیلو آلبالو» و فروش بالایش هنوز نسخه خانگی این فیلم به شبکه خانگی نیامده و دلیل اصلی آن هم انتقادات صریحی بود که علی جنتی وزیر مستعفی ارشاد از این فیلم داشت.

حدودا دو ماه قبل بود که شایعاتی درباره صدور مجوز خانگی این فیلم مطرح شد و البته خیلی زود هم تکذیب شد(اینجا و اینجا را بخوانید)

با این حال مجددا در روزهای اخیر شنیده هایی طرح شده درباره حل مشکل این فیلم در شورای پروانه نمایش خانگی و پخش عنقریب آن در شبکه خانگی.

حسین حاجی‌بیگی مدیر پخش موسسه هنراول که رایت خانگی فیلم را مدتهاست خریداری کرده در گفتگو با سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با اشاره به اینکه مشکلات صدور پروانه نمایش خانگی این فیلم حل شده بیان داشت: پروانه نمایش خانگی «50 کیلو آلبالو» در شرف صدور است. خوشبختانه با اعمال پاره ای اصلاحات مشکل صدور پروانه خانگی حل شده است و ما منتظر صدور پروانه نمایش هستیم تا تعیین زمان پخش صورت گیرد.

این مدیر پخش خانگی با اشاره به اینکه باید اجازه داد روال اداری صدور پروانه نمایش «50 کیلو آلبالو» صادر شود ادامه داد: مشکلات اساسی حل شده است ولی به هر حال اداره نظارت نمایش خانگی ارشاد هم روالی اداری دارد که باید طی شود تا صدور پروانه نمایش صورت گیرد. انشاءالله هر چه زودتر پروانه نمایش صادر شود تا ما هم بتوانیم در اولین فرصت فیلم را به شبکه خانگی ارائه کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید