روایت هووی «شهرزاد» از ممنوع‌التصویری در رسانه ملی

پریناز-ایزدیار-شهرزاد

نمایش خانگی: پریناز ایزدیار بازیگر نقش «شیرین دیوان سالار» در سریال «شهرزاد» از جمله بازیگرانیست که فعالیتش را با تلویزیون شروع کرد و البته بعد از بازی در چندین تله فیلم بالاخره توانست با سریال «زمانه» حسن فتحی در کانون توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ایزدیار که بعد از «شهرزاد» با فیلم «ابد…» به سرمایه گذاری محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» توانست سیمرغ جشنواره فجر را بگیرد چندین سال است که در تلویزیون ممنوع التصویر است.

ایزدیار که در «شهرزاد» هووی شخصیت اصلی یا همان شهرزاد است درباره این ممنوعیت تلویزیونی به «24» گفت: بعد از سریال «زمانه» در تلویزیون ممنوع الکار شدم به خاطر همین الان ترجیح می دهم سراغ تلویزیون نروم.

وی ادامه داد: هیچ وقت نفهمیدم که دقیقا علت ممنوع‌الکاری چه بوده است؟

ایزدیار افزود: یک بار هم قبل از سریال «زمانه» ممنوع التصویر شده بودم که حل شد و بعد سریال «زمانه» را بازی کردم و بعد از «زمانه»  دوباره گفتند نمی توانید بازی کنید.

ایزدیار با اشاره به اینکه الان دیگر ممنوع التصویر نیست بیان داشت: البته الان این مشکل حل شده است اما الویتم حالا سینماست. کلا بعد از سریال «زمانه» تصمیم گرفتم جور دیگری بازی کنم و هنوز هم براین تصمیم استوارم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید