ملودرام خیانت‌بار حامد بهداد-باران کوثری به شبکه خانگی رسید+عکس و یادداشت تهیه‌کننده

هفت ماهگی

نمایش خانگی: ملودرام «هفت ماهگی»هاتف علیمردانی که حامد بهداد و باران کوثری نقشهای اصلی آن را بازی میکنند از طریق سینما24 با پخش هنراول به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» ملودرام «هفت ماهگی» که از حضور هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، احمد مهرانفر، فرشته صدرعرفایی و محمدرضا علیمردانی در نقشهای مکمل سود می برد داستانی ملموس درباره بحرانهای پیش روی زوجهای جوان را روایت می کند.

در «هفت ماهگی» بهداد-باران ایفاگر زوجی هستند که خیانت از سوی مرد عواقبی مهلک هم برای او و هم برای همسرش را رقم می زند.

منصور لشکری قوچانی تهیه کننده «هفت ماهگی» با انتشار متنی به بهانه عرضه فیلم در شبکه خانگی گفته است: خريد نسخه اصلى با كيفيت، كمك بزرگى به هنر، هنرمندان و هنربانان كشور است. با اطلاع رسانى در فضاى مجازى و آشنايان، كمك ديگرى توسط شما عزيزان به سينماى مستقل صورت می گیرد. بعد از پخش در شبكه خانگی ، دشمنان سينما و فرهنگ، فيلم را در فضاى مجازى  براى دانلود ميگذارند، خواهش ميكنم دانلود غير قانونى انجام ندهيد. شبكه هاى ماهواره اى ، هزينه  پخش فيلم را نميدهند و عجيب است كه از صداقت  و سالم بودن حرف ميزنند، صدا و سيماى خودمان هم كه سينماى ايران را فراموش كرده است . ما مانده ايم  و زنده ايم اما با اميد حمايت شما عزيزان.

هفت ماهگی
هفت ماهگی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید