روایتی تازه از ممیزیهای خانگی گریبانگیر فیلمی عاشقانه با بازی گلزار+عکس

سلام-بمبئی

نمایش خانگی: دو روز قبل درباره ممیزی پوسترها و جلد نسخه خانگی «سلام بمبئی» گزارشی را منتشر کردیم(اینجا را بخوانید) که خیلی زود در فضای رسانه ای بازتاب یافت و واکنشهای تندی را هم از سوی مخاطبان به دنبال داشت.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» اما این همه ممیزیهای وارده به نسخه خانگی موزیکال-عاشقانه «سلام بمبئی» نبوده است چون قربان محمدپور نویسنده و کارگردان فیلم در گفتگویی که با «سینمادیلی» داشته روایتی تازه را ارائه داده از ممیزیهای وارده بر این فیلم.

قربان محمدپور ضمن اعتراض به حذفیات فیلمش گفت: دو دقيقه از ترانه سلام بمبئي را در حالي حذف كردند كه بارها اعلام كرده بودند با ترانه های فیلم مشكلی ندارند اما ما رقص را زير 90 ثانيه مي توانیم نشان بدهیم. ما هم در مونتاژ براي اينكه رقص را نشان بدهيم مدام رضا گلزار و ديا ميرزا را نمایش دادیم كه با هم حرف مي زنند و زير نود ثانيه رقص داشتیم.

این کارگردان که قصد دارد قسمت دوم این فیلم پرفروش را هم بسازد ادامه داد: با اين حال در نسخه خانگي بدون اينكه من اطلاع داشته باشم دو دقيقه از این بخش را حذف کردند. حق من بود که در جریان این کار قرار بگیرم.

نمایی از سکانس رقص «سلام بمبئی»
نمایی از سکانس رقص «سلام بمبئی»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید