به همت تهیه‌کننده «من ناصر حجازی هستم» صورت گرفت⇐انتخاب نامزدهای «جایزه ناصر حجازی»+عکس

من ناصر حجازی هستم

نمایش خانگی: امیر رفیعی تهیه کننده مستند «من ناصر حجازی هستم» که چه در اکران و چه در شبکه نمایش خانگی جزو معدود عناوین پرمخاطب تاریخ مستند ایران بوده است این روزها درگیر برگزاری مراسمی است به نام «جایزه ناصر حجازی»؛ جایزه ای که روز گذشته نامزدهاا دریافت تندیسهای 7 رشته اصلی آن انتخاب شدند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در جلسه اخیر هیأت داوران جایزه ناصر حجازی، علی فتح اله زاده برغم غیبتی که داشت میزبان افراد بود و اعضاء پس از تبادل نظر در هر بخش از عناوین اعلام شده پیرامون اهدای تندیس ناصر حجازی، 3 نفر را به عنوان نامزد معرفی کردند که بعدتر نام آنها در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

ضمن آن که با توجه به قرار بر تقدیر از پیشکسوتان فوتبال و سینمای ایران ، اعضاء در این مورد نیز به جمع بندی نهایی رسیدند که جزییات بعدتر اعلام خواهد شد.

انتخاب بهترین های فوتبال ایران در نشست اخیر داوران مراسم «جایزه ناصر حجازی» با در نظر گرفتن بازیهای لیگ برتر، جام آزادگان، جام حذفی کشور و لیگ قهرمانان آسیا طی یک سال اخیر و در هفت بخش بهترین گزارشگر، داور، مدیر، مربی، بازیکن، دروازه بان وو همچنین بهترین در اخلاق انجام شده است که امسال با اهدای دیپلم افتخار در عناوینی دیگر نیز همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است علاوه بر سعید رمضانی به عنوان داماد و نماینده خانواده حجازی و همچنین عضو هیات داوران، بیژن ذوالفقارنسب، محمد زادمهر و مجید نامجو مطلق در کنار جهانگیر کوثری با همراهی همایون اسعدیان و مازیار میری در جلسه اخیر حضورداشتند که البته علی فتح اله زاده، محمد پنجعلی و آتیلا حجازی از دیگر داوران مراسم که در این روز غیبت داشتند، نظرات خود را قبل تر به امیر رفیعی طراح و مدیر مراسم ارائه کرده بودند تا وی با در نظر گرفتن دیدگاه آنها در جمع حاضر، نظاره گر انتخاب اعضاء باشد.

مشغله کاری جعفر کاشانی و طولانی شدن سفر حشمت مهاجرانی و حسین کلانی باعث شد تا آنها در این دوره از مراسم فرصت حضور در جمع هیات داوران را نداشته باشند تا محمد زادمهر در ادامه کار، داوران مراسم «جایزه ناصر حجازی» را همراهی کند.

پرویز سیار نیز به دلیل سفر به خارج از کشور در نشست اخیر غایب بود.

قبل از برگزاری مراسم «جایزه ناصر حجازی» اعضای هیات داوران انتخاب نهایی خود را خواهند داشت.

هیأت داوران جایزه ناصر حجازی
هیأت داوران جایزه ناصر حجازی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید