تکذیب مجدد صدور پروانه نمایش خانگی برای «50 کیلو آلبالو»⇔این کمدی همچنان توقیف است

50 کیلو آلبالو

نمایش خانگی: حدودا یک ماه قبل بود که خبری مبنی بر صدور پروانه نمایش خانگی برای کمدی پرحاشیه «50 کیلو آلبالو» منتشر شد. در همان زمان حسین حاجی‌بیگی مدیر پخش موسسه هنراول که رایت خانگی فیلم را در اختیار دارد این خبر را تکذیب کرد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال اخیرا باز هم خبری درباره عرضه قریب الوقوع این فیلم به شبکه خانگی منتشر شده و البته برخی از سایتهای غیرمجاز عرضه محصولات خانگی هم لینکهای بی ربطی را به نام لینک دانلود «50 کیلو آلبالو» قرار داده اند؛ لینکهایی که در نهایت به دانلود تیزرهای فیلم می انجامد ولی به همین بهانه هم کلی کاربر را به طرف خود کشانده و پهنای باند خوبی را می فروشند!

واقعیت اما آنجاست که حاشیه های پیش آمده حین اکران «50 کیلو آلبالو» و حتی مخالفت وزیر ارشاد مستعفی با مضمون این فیلم باعث شده که صدور پروانه نمایش خانگی این فیلم حداقل تا پایان عمر دولت فعلی ممکن نباشد.

حسین پارسایی مدیرکل دفتر پروانه نمایش خانگی ارشاد هم با تکذیب خبر صدور پروانه نمایش خانگی برای «50 کیلو آلبالو» به «نمایش خانگی» گفت: هیچ اتفاق تازه ای برای این فیلم رخ نداده و هیچ پروانه نمایشی برای ارائه نسخه خانگی آن صادر نشده است. تقاضایی که برای صدور پروانه نمایش خانگی ارائه شده بود همان تقاضای سال قبل بود که البته رد شد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید