حذف جایزه بهترین فیلم فوتبالی از فهرست «جایزه ناصر حجازی»+تازه‌ترین داده‌ها درباره روند اهدای این جایزه

جایزه ناصر حجازی

نمایش خانگی: اولین نشست اعضای هیات داوران «مراسم جایزه ناصر حجازی» که به همت تهیه کننده مستند پرمخاطب «من ناصر حجازی هستم»  راه اندازی شده، برگزار شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» در این جلسه  که علی فتح اله زاده میزبانی اعضای هیات داوران مراسم «جایزه  ناصر حجازی » را بر عهده داشت، چهره های شاخصی چون پرویز سیار، بیژن ذوالفقارنسب، محمد پنجعلی و مجید نامجو مطلق در کنار جهانگیر کوثری به همراه همایون اسعدیان و مازیار میری از کارگردانان مطرح سینمای کشور و همچنین سعید رمضانی داماد ناصر حجازی به عنوان نماینده خانواده ایشان و امیر رفیعی تهیه کننده مستند «من ناصر حجازی هستم» طراح و مدیر مراسم حضور یافتند.

در ابتدا و بعد از خوش آمد گویی فتح اله زاده به عنوان میزبان جلسه، رفیعی گزارشی از عناوین اهدایی تندیس به بهترین های فوتبال ایران در طی یک سال گذشته و آن چه قرار است در مراسم «جایزه ناصر حجازی»  اتفاق بیفتد را برای هیات انتخاب و داوران مراسم توضیح  داد و سپس از آنها خواست تا دیدگاه و نظرات خود را بیان کنند که در ادامه هر یک از اعضاء پیرامون مراسم به صحبت پرداختند.

بعد از بحث و تبادل نظر اعضاء قرار شد تا ضمن ادغام اعضای هیات انتخاب و داوران با یکدیگر، عنوان اهدای تندیس به بهترین برنامه تلویزیونی یا فیلم فوتبالی سال نیز جای خود را به بهترین گزارشگر فوتبالی دهد.

ضمن آن که مقرر گردید تا در کنار اهدای تندیس همه ساله به هفت عنوان بهترین گزارشگر، داور، مدیر، مربی، بازیکن و دروازه بان سال در کنار بهترین در اخلاق، در صورت رخ دادن اتفاقی ویژه در طی هر سال، دیپلم افتخار نیز به آن مورد اهدا گردد.

لازم به توضیح است علاوه بر نفرات ذکر شده، جعفر کاشانی، حشمت مهاجرانی، حسین کلانی و آتیلا حجازی نیز از دیگر اعضای داوری مراسم «جایزه ناصر حجازی» هستند که علاوه بر جعفر کاشانی که درگیر جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان بود، سه نفر دیگر نیز به دلیل سفر به خارج از کشور در اولین نشست هیات داوران مراسم «جایزه ناصر حجازی» غایب بودند.

انتخاب اعضای داوری مراسم «جایزه ناصر حجازی» به پیشنهاد امیر رفیعی و تایید نهایی آتیلا حجازی و سعید رمضانی صورت گرفته است که با توجه به طولانی شدن سفر برخی از اعضاء، احتمال دو الی سه تغییر در ترکیب هیات داوران وجود دارد.

روز دوشنبه هفته آتی نشست نهایی هیات داوران برای انتخاب بهترین های فوتبال ایران برگزار خواهد شد تا بعد تر و در مراسمی با شکوه به ميزبانى وبسايت «من ناصر حجازى هستم» و با حمایت اولیه و مالی مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران، بهترین های فوتبال ایران تنديس و جوایز خود را دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید