قسمت تازه «عاشقانه» با تأکید بر نام جانشین تهیه‌کننده «شهرزاد» به بازار آمد+عکس

عاشقانه

نمایش خانگی: مطابق وعده قبلی سازندگان قسمت ششم سریال خانگی «عاشقانه» بدون تأخیر ششم اردیبهشت ماه از طریق هنرنمای پارسیان به شبکه خانگی عرضه شد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» قسمت ششم «عاشقانه» با تصویر روی جلدی که سه بازیگر اصلی این سریال یعنی حسین یاری، ساره بیات و  پانته آ بهرام روی جلد آن دیده میشود به شبکه خانگی آمد. حسین یاری و پانته آ بهرام در این سریال نقش زوجی میانسال را ایفا میکنند که گرفتار سوءتفاهم می شوند. ساره بیات هم نقش همسر محمدرضا گلزار را ایفا میکند.

نکته جالب توجه درباره روی جلد قسمت ششم «عاشقانه» آن است که نام هومن کبیری به عنوان تهیه کننده روی جلد کنار نام مهدی گلستانه آمده و این حکایت از آن دارد که نقش این تهیه کننده تازه فراتر از یک نام است و هیچ بعید نیست او بوده که  شرایط رفع مشکلات مالی این مجموعه را فراهم کرده است.

هومن کبیری سریال «شاهگوش» به عنوان جانشین محمد امامی تهیه کننده این سریال که «شهرزاد» را هم در کارنامه دارد فعالیت کرده بود و حضورش در «عاشقانه» این پرسش را پیش آورده که آیا او به واسطه رفاقت با امامی شرایط حل مشکلات مالی مجموعه را فراهم کرده است؟

قسمت ششم عاشقانه
قسمت ششم عاشقانه

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید