چرایی سفر طراح صحنه «شهرزاد» به الجزایر

شهرزاد2

نمایش خانگی: سریال خانگی «شهرزاد2» در حالی فیلمبرداری خود را ادامه میدهد که مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس شناخته شده این سریال قصد دارد برای حضور در پروژه ای میهنی به الجزایر سفر کند.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» مجید میرفخرایی با اعلام این خبر به «باشگاه خبرنگاران» گفت: مذاکرات اولیه در مورد طراحی صحنه و لباس فیلمی سینمایی در الجزایر با نام «احمد بی» را انجام دادم.

میرفخرایی که سابقه طراحی صحنه آثاری در گونه های مختلف از «افق» و «روز واقعه» تا «سیب سرخ حوا»، «ازدواج به سبک ایرانی» و  «اخراجیها» را در کارنامه دارد ادامه داد:  قصه «احمد بِی» درباره استقلال الجزایر است و در این کشور می‌گذرد. اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود، «احمد بِی» در یکی دو ماه آینده کلید می‌خورد.

میرفخرایی به جز پروژه تاریخی «احمد بی» برای حضور به عنوان مدیر هنری سریال «موسی(ع)» به کارگردانی جمال شورجه هم قرارداد بسته است. میرفخرایی در این باره گفت: از دیگر فعالیت‌ها همکاری با پروژه «موسی(ع)» است که طی جلسات برگزار شده، تا آخر همین ماه تکلیف این سریال و همکاری ما مشخص می شود.

بد نیست بدانید پروژه «احمد بی» بخشهایی از زندگی «احمد بی» از فرماندهان الجزایری مبارزه با استعمار فرانسه در قرن نوزدهم را روایت میکند و حضور میرفخرایی در این پروژه معنایی ندارد جز آن که هنر پشت صحنه ایران در حال بین المللی شدن است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید