روایت مجری طرح «شهرزاد2» از دوستانی که برای این سریال حاشیه ساختند!!!

ترانه علیدوستی-شهرزاد2

نمایش خانگی: عبدالله اسکندری گریمور برجسته سینمای ایران که در زمره مشاوران محمد امامی تهیه کننده پرحاشیه سریال «شهرزاد» بوده است در فصل دوم این مجموعه که این روزها در مرحله فیلمبرداری قرار دارد علاوه بر چهره پردازی به عنوان مجری طرح کنار امامی حضور دارد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» بعد از بازداشت محمد امامی بسیاری تصور می کردند عبدالله اسکندری که گویا در تولید فیلمنامه ها به امامی مشاوره می داد نخستین کسی باشد که درباره بازداشت امامی اظهارنظر کند اما اسکندری کمترین صحبتی درباره حواشی گریبانگیر «شهرزاد» بخاطر بازداشت امامی انجام نداد تا روزهای اخیر که بعد از آزادی امامی در گفتگو با «آی سینما» به اختصار در این باره سخن گفته است و البته کاملا مستقیم بخشی از حواشی را نسبت داده به دوستانی که نمیخواستند سریال دیده شود!!!

اسکندری درباره شروع همکاری با «شهرزاد» می گوید: چون در ابتدا قرار بود چهره پردازی «شهرزاد» را به عهده داشته باشم که چون سفر بودم نتوانستم و سعید ملکان به این سریال رفت و چهره پردازی را انجام داد که خیلی هم کار خوبی شد، در اجرا هم که دیدیم. خیلی کم می شود با سریال همه مردم را راضی کرد، به خصوص این که مردم بروند پول بدهند و بخرند. این است که هم گریم و هم اجرا به نظر من بسیار خوب بود.

این گریمور درباره فصل دوم سریال اظهار میدارد: در فصل دوم ملکان نتوانست بیاید، به علت این که حضور در یکی دو فیلم را پذیرفته بود و وقتی از من خواستند بروم با ایشان صحبت کردم و ایشان هم دلایل خودشان را گفتند. چون این سریال، سریال موفقی بود دوست داشتم اگر کاری از دستم برمی آید در آن انجام دهم. رفتم و انجام دادم.

عبدالله اسکندری پیرامون حواشی گریبانگیر این سریال بعد از بازداشت تهیه کننده میگوید: حاشیه ها به من و کسانی که کار انجام می دهند ربطی ندارد. «شهرزاد» یک کار دوست داشتنی است که مردم دوست داشتند و چنین کاری به هرحال یک خرده هم از طرف دوستانی که دوست ندارند این طور باشد با این اتفاق ها روبرو می شود. چون ما تا به حال کارهای زیادی انجام داده ایم، اما این کار هم گرفته است و درگیر چنین قضایایی شده است.

اسکندری درباره نتیجه نهایی فصل دوم «شهرزاد» اظهار میدارد: سریال «شهرزاد» که خودش را نشان داده و ثابت کرده است، خیلی از ایرانی هایی که خارج هستند و خود من با بعضی از آن ها در ارتباط هستم، این سریال را دوست دارند. من ابتدای پخش این سریال در ایران نبودم و اروپا پیش پسرم بودم. همه ایرانی های آن جا، حتی بچه های کوچک عاشق این سریال بودند. همه درباره آن می پرسیدند و حتی کسانی که مدت ها بود سریال نگاه نمی کردند این سریال را می دیدند. پس سریال موفقی بوده و باز هم همان کادر آن را می سازد و به تبع باز می تواند آن موفقیت خودش را تکرار کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید