عرضه دو فیلم دیده‌نشده رخشان بنی‌اعتماد در شبکه خانگی+عکس

رخشان بنی اعتماد

نمایش خانگی: هرچند بسیاری تصور می کردند رخشان بنی اعتماد که یکی از منتقدان سرسخت دولت محمود احمدی نژاد بود در دولت روحانی خواهد توانست پرکارتر از قبل باشد اما همه سهم بنی اعتماد از دولت یازدهم هم فقط اکران فیلم «قصه ها» در گروه هنروتجربه بود و بعدتر عرضه آن در شبکه خانگی.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» با این حال بنی اعتماد در حیطه سینمای مستند فعالتر از قبل نشان داد و دو فیلم  «همه درختان من» و«یک ساعت از یک عمر» را کارگردانی کرد؛ فیلمهایی که سال قبل در جشنواره سبز اکرانهایی محدود داشتند و به تازگی از طریق «هنرشهر» به شبکه خانگی عرضه شده اند.

بنی اعتماد در مستند «همه درختان من» به سراغ مه‌لقا ملاح کهنسال ترین فعال محیط زیست و موسس اولین ان.جی.او محیط زیستی ایران رفته است و سپری کردن چند روز در خانه و همراهی با او در گردهمآیی ها و فعالیت های محیط زیستی بهانه ای برای تصویر کردن وضعیت بحرانی محیط زیست در ایران شده است. 

مدت زمان این مستند ۵۰ دقیقه است و آهنگ «ایران ایران» محمد نوری موسیقی انتخاب شده برای این اثر است.

در «یک ساعت از یک عمر» این زندگی اسکندر فیروز بنیان گذار سازمان حفاظت از محیط زیست و پدر محیط زیست ایران است که محوریت ساخت مستند شده است. نشست و گفتگوی چند ساعته سه نفر از فعالان محیط زیست با او، تاریخ شفاهی و نگاه گذرایی است از یک عمر تجربه و دغدغه های وطن پرستانه اسکندر فیروز به روایت رخشان بنی اعتماد.

مستند «یک ساعت از یک عمر» 51 دقیقه است.

یک ساعت از یک عمر-همه درختان من
یک ساعت از یک عمر-همه درختان من

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید