تله‌فیلم مهاجرتی صادق هدایت سینمای ایران به شبکه خانگی آمد+عکس

میان ماندن و رفتن

نمایش خانگی: بهروز شعیبی کارگردانی که در سینما با «دهلیز» و «سیانور» خود را به مخاطبان شناسانده است سالها قبل از آن که کارگردانی سینما را تجربه کند به عنوان بازیگر در سینما فعالیت داشت و از جمله در «گفتگو با سایه» خسرو سینایی و «قصه های یک زندگی» حسن هدایت در نقش صادق هدایت نویسنده شهیر ایرانی ایفای نقش کرده بود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» حدود شش سال قبل شعیبی کارگردانی تله فیلمی به نام «میان ماندن و رفتن» تجربه کرد که این تله فیلم به تازگی از طریق موسسه ریزموج با همراهی موسسه تدبیروامیدماندگار به شبکه خانگی عرضه شده است.

تله فیلم «میان ماندن و رفتن» به سفارش سیمافیلم و با بازیگرانی نظیر ساعد سهیلی، جواد عزتی، گلاره عباسی و محمود جعفری ساخته شدخ بود.

داستان «میان ماندن و رفتن» که نگاهی دارد به سودای مهاجرت داستان مجید نان آور خانواده ای پنج نفره است که سرپرست آن در پی وقوع حادثه ای زمینگیر شده است و با پارچه نویسی تلاش می کند تا بخشی از بار مجید را بر دوش کشد اما پسر ارشد خانواده که با برادر کوچکتر متفاوت است او را ترغیب می کند تا غیرقانونی از مرز جنوبی خارج شده و با کار در کشورهای شیخ نشین پول بیشتری را روانه خانه کند و از همین جاست که وقایع پیش بینی نشده ای رخ می دهد…

میان ماندن و رفتن
میان ماندن و رفتن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید