بهمن کامیار تهیه‌کننده سریال خون‌سرد مطرح کرد: داستان #خون_سرد واقعی نبود/با دوستان ناجی‌هنر چالش‌های زیادی داشتیم تا آستانه تحمل را بالا ببریم!/اگر شرایط فراهم باشد فصل دوم #خون_سرد را می‌سازیم!/ ساترا شرایط صدور پروانه ساخت و نمایش سریالها را آسان‌تر کند!/نمی‌توان انتظار داشت مخاطب با پرداخت حق اشتراک در پلتفرم‌ها همان چیزی را ببیند که در تلویزیون، رایگان می‌بیند!

نمایش خانگی/رضا نقی نژاد اورنگ: در صورتی که شرایط تولید فصل دوم #خون_سرد فراهم باشد ما هم برای تولید فصل دوم استقبال می‌کنیم. این شرایط باید از سمت پلتفرم به عنوان سفارش‌دهنده کار، فراهم شود.

بهمن کامیار تهیه‌کننده سریال #خون_سرد با بیان مطلب فوق به تسنیم گفت: داستان این سریال براساس ایده‌ها و تفکرات نویسندگان بوده و از روی قصه واقعی برداشت نشده است. البته ناگفته نماند از حیث ممیزی‌های اعمال شده هم باید به این نکته اشاره کنم که از این جهت آسیب نخوردیم و از آن چیزی که پخش شده رضایت دارم.

کامیار تصریح کرد: در مرحله فیلمنامه با دوستان ناجی‌هنر چالش‌های زیادی داشتیم برای اینکه بتوانیم پلیسی را به نمایش بگذاریم که با آن چیزی که مخاطب در واقعیت می‌بیند نزدیک شود. بتوانیم در این راستا، آستانه تحملمان را بالا ببریم و نقاط ضعف و قوتشان را به نمایش بگذاریم و این نوع ساختارها به جذب مخاطب نزدیک‌تر است تا پلیسی که یک چهره کاملاً مثبت و فاقد نقاط ضعف و کاستی نشان دهیم. مخاطب تشنه این ژانر است که در تلویزیون، سینما و نمایش خانگی شاهدش باشد و انتظار دارم راه را برای ساخت چنین کارهایی باز بگذارند که همیشه مخاطب از تماشای چنین کارهایی لذت می‌برد.

بهمن کامیار تاکید کرد: این اراده، نیت و قصد را در پلتفرم‌ها می‌بینم که دوست دارند سریال‌های پرمخاطب، جذاب و متفاوت بسازند و مبنایشان کیفیت است. باید ساترا شرایط را برای گرفتن مجوز ساخت و نمایش، آسان‌تر کنند و به استانداردهای شکست‌خورده تکیه نکنند.

وی ادامه داد: گروهی دنبال حاکم کردن همان تجربیات شکست‌خورده قبلی در پلتفرم‌ها هستند در حالی که صاحبان پلتفرم‌ها با سرمایه خصوصی نمی‌خواهند آن را تجربه کنند. آن چیزی را که در تلویزیون رایگان می‌بینند نمی‌توان این انتظار را داشت مخاطب، همان اثر را با حق اشتراک در پلتفرم ببیند. باید در پلتفرم‌ها استانداردها را با توجه به اهمیت جذابیت محتوا ببینیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید