#خون_سرد و قاتلی که…!+عکس

نمایش خانگی/هانیه مظفری: سریال خون سرد ساخته امیرحسین ترابی که از طریق فیلمنت عرضه ميشود بعد از گذشت هفده قسمت رفته رفته به سمت تکمیل پازل اتفاقات و دستگیری قاتل سریالی می‌رود.

در قسمت‌های اخیر #خون_سرد، قاتل سریالی داستان-کسری- که یک پزشک است یکی دو بار تا مرز دستگیری و افتادن در تله پیش میرود ولی هر بار از تله می‌گریزد…

در قسمت اخیر سریال امیرعلى و سرهنگ شمس تله‌اى براى قاتل سریالى گذاشته‌اند و معتقدند که این بار قاتل در چنگ آنهاست ولی باز هم قاتل است که در می‌رود…

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحر‌خیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری بازیگران سریالند.

سریال #خون_سرد هرچند به نوعی یادآور #دکستر است ولی شخصیت پردازی های سریال، بد نیست و داستان‌های مختلفی که در هر قسمت روایت می‌شود باعث گردیده، مخاطب چندان خسته نشود.

از نظر سطح بازیها، این سریال بازی‌های خوبی از شهرام حقیقت دوست و امیر آقایی دارد ولی برخی بازیگران نظیر سارا بهرامی چنان که باید نتوانسته اند حس و حال لازم برای نقش را تداعی کنند. شانسی که سریال آورده اینکه بهرامی نقش مکمل است و برای همین چربش حضور آقایی و حقیقت دوست به نفع سریال است.

سریال خون سرد
سریال خون سرد

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید