رقیب «قلب یخی» از ابتدای بهار در فضای مجازی!

پیکسل

نمایش خانگی: با گسترده تر شدن حیطه ویدیوی درخواستی رفته رفته سریالهایی ویژه هم برای این دو مدیوم تولید میشود؛ سریالهایی که خط داستانی آنها نیز به صورت تعاملی پیش میرود.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» از اولین سریالهای تعاملی ایران «پیکسل» است که به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا فیلمنامه نویس آثاری نظیر «قلب یخی»، «انقلاب زیبا»، «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» تولید میشود. کارگردانی این سریال توسط محمود معظمی و محمدحسین لطیفی انجام شده است.

«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و داستان آن حول و حوش يك اتفاق هولناك شكل مي گيرد، اتفاقي كه موجب مي شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سحر قریشی، امید حاجیلی نوازنده و خواننده موسیقی پاپ، برزو ارجمند، وحید شمسایی، جواد یحیوی و نرگس محمدی بازیگران پروژه «پیکسل» هستند.

این سریال در مرحله تدوین و صداگذاریست و گویا بهار 96 در فضای مجازی و از طریق سامانه های ویدیوی درخواستی عرضه خواهد شد. حامد عنقا درباره این سریال تعاملی و مراحل فعلی کار به «مهر» عنوان کرد: این سریال پروداکشن سنگینی داشت و جنس کار به خاطر تعاملی بودن آن سخت بود و هنوز زمان می برد تا مراحل پس از تولید را بگذرانیم.  این سریال هم اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذراند و چون نمی خواهم مثل سریال های دیگر کار نیمه کامل پخش شود صبر می کنیم تا مراحل فنی آن به پایان برسد و از ابتدای بهار آینده برای پخش در فضای مجازی قرار می گیرد.

تهیه کننده «پیکسل» درباره تعاملی بودن این سریال و میزان جذابیت آن برای مخاطب اظهار کرد: با شکل قصه ای که ما روایت می کنیم مخاطب بالاترین سطح هیجان را تجربه می کند و حتی از آنجایی که من نویسندگی سریال «قلب یخی» را بر عهده داشتم می توانم، بگویم جذابیت این سریال بیشتر است. «پیکسل» سریال بسیار جذاب تری است و به گونه ای طراحی شده است که مخاطب هم می تواند غافلگیر شود و هم از آن لذت ببرد.

وی در پایان درباره دوبله این اثر برای کشورهای منطقه توضیح داد: دوبله این سریال در حال حاضر برای کشورهای منطقه به زبان های اردو، عربی، تاجیک، روسی و… در حال انجام است و قرار است در این کشورها هم پخش و عرضه شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید