اظهارات مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره منسوب به حوزه هنری⇐خرید رایت ویدیویی «گشت2» را قویا تکذیب می‌کنم/ فقط 2 درصد از سهام موسسه ما متعلق به حوزه هنری است!!!/ به خاطر آن 2 درصد مدام چوب می‌خوریم!/از همه موسسات خوش حساب‌تر هستیم و از همه بهتر به سینما کمک می‌کنیم!/ منافع مادی اصلا برای ما مهم نیست و فقط به‌دنبال توزیع احسن محصولات هستیم

سعید خندق آبادی

نمایش خانگی/مهدی فلاح صابر: انتشار خبری مبنی بر اکران کمدی «گشت2» در سینماهای حوزه هنری در روزنامه «کیهان» بلافاصله شنیده های برخی رسانه ها درباره واگذاری رایت ویدیویی این کمدی به موسسه هنرهای تصویری «سوره» وابسته به حوزه هنری را تقویت کرد.

به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی» انتشار این اخبار در شرایطی که همگان میدانند قسمت اول «گشت ارشاد» حتی اجازه نمایش در سینماهای حوزه هنری را هم پیدا نکرد و این نهاد یکی از مخالفان سفت و سخت آن بود شگفت انگیز به نظر می رسید بخصوص که از تخصیص رقمی میلیاردی توسط موسسه سوره برای خرید رایت ویدیویی «گشت2» سخن گفته شده است!

سعید خندق آبادی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره مهمترین مرجعی بود که می توانست در این باره شفاف سازی کند. خندق آبادی در گفتگو با «نمایش خانگی» با گلایه از اخباری که نقد سیاستگذاری این موسسه ویدیورسانه را در کانون توجه قرار میدهد اظهار داشت: هرگونه خبری مبنی بر خرید رایت «گشت 2» توسط موسسه سوره را قویا تکذیب میکنم و به صراحت میگویم اخبار منتشره در این خصوص صحت ندارد!

خندق آبادی خاطرنشان ساخت: متاسفانه بعضی اخبار منتشر شده در خصوص موسسه ما مغرضانه است در صورتی که ما در حوزه نمایش خانگی از همه موسسات خوش حساب تر هستیم و از همه بهتر به سینما کمک میکنیم! منافع مادی اصلا برای ما مهم نیست و هدف ما فقط این است که محصولی را به نحو احسن توزیع و از آن حمایت کنیم.

این مدیرعامل که از منسوب شدن موسسه اش به حوزه هنری و سنجیدن کارنامه این موسسه با کارنامه حوزه به شدت گلایه مند است در ادامه گفتگوی خود با «نمایش خانگی» تأکید کرد: تا خبری درباره حوزه هنری منتشر میشود آن را به ما ربط می دهند. چرا؟؟!

خندق آبادی افزود: ما موسسه هنرهای تصویری سوره هستیم و از کل سهام ما فقط 2 درصد برای حوزه هنری است و مابقی آن متعلق به بخش خصوصی و سازمان توسعه سینمایی سوره است! حوزه نه از ما حمایتی میکند و نه چیز دیگری! اما به خاطر آن 2 درصد سهام حوزه هنری اصطلاحا مدام ما را چوب میزنند و این منصفانه نیست.

6 دیدگاه‌ها

  1. جسارتا جناب خندق ابادی
    خود شما میگه 2 درصد فقط مال حوزه است و بقیه مال سازمان توسعه سینمایی سوره و خصوصی!!!
    سازمان توسعه سینمایی سوره مال کیه؟؟
    خب اونم که مال حوزه است اخوی
    گرفتی ما رو؟

  2. […] «نمایش خانگی» خرید رایت خانگی این فیلم را تکذیب کرد(اینجا را بخوانید) اما اکران «گشت۲» در گروه سینمایی استقلال و […]

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید