حرفهای محمدحسن شانه‌ساززاده مدیرعامل #نماوا↵ یک رگولاتور وابسته داریم که عزم‌شان را جزم کرده‌اند که هیچ محتوایی تولید نشود!!/الان تقریبا هیچ فیلمنامه‌ای در پلتفرم‌ها از مرحله تایید نمی‌گذرد!! /عزم‌شان را جزم کرده‌اند که بخش محتوای داخلی وی‌او‌دی‌ها، برچیده شود!/ حرف‌شان این است یک وی‌اودی خوب، یک وی‌اودی خاموش و بدون محتواست!/چرا صدا و سیما با بودجه دولتی به حمایت بسیار قوی از تلوبیون پرداخته؟؟/با برخورهای سلیقه‌ای و جانب‌دارانه کاملا مخالف هستیم!

نمایش خانگی/حامد مظفری: متاسفانه وقتی بخش خصوصی در کشور ما فعالیت می‌کند، برخی دست‌اندرکاران تلاش می‌کنند با تمامی قوا آن بخش خصوصی را از پا دربیاورند.

#محمدحسن_شانه‌ساززاده مدیرعامل پلتفرم نماوا با بیان مطلب فوق گفت: با این رویکرد در رگولاتوری خود ما در تلکام که رگولاتور مستقل است و زیرمجموعه و کارمند رقیب‌مان هم نیست، کمی این مشکل را داریم. اما در عرصه وی‌اودی یک رگولاتور وابسته داریم و عزم‌شان را جزم کرده‌اند که هیچ محتوایی تولید نشود.

وی با اشاره به نظارت ساترا بر پلتفرمها ادامه داد: الان تقریبا هیچ فیلمنامه‌ای از مرحله تایید نمی‌گذرد و این‌ها می‌گویند اشتباه‌ شده و برخی فیلمنامه‌ها برای تولید رفته، حالا باید جلوی مشکل را بگیریم و فیلمنامه را تایید نکنیم تا تولید نشود.

شانه‌ساززاده تاکید کرد: ما نیاز داریم که با هم متحد باشیم، باید فکری جدی کنیم. من به دوستان حاکمیتی عرض کردم ، اگر می‌خواهید ما در این حوزه بمانیم، و اگر 80 درصد هم از ما راضی هستید آن 20 درصد را به آن 80 درصد ببخشید. به هر حال ما، بهتر از کانال‌های ماهواره‌ای یا چیزهایی از این دست هستیم. چرخه اقتصاد به سختی می‌چرخد. خواهش من این است که دست به دست هم دهیم و از این میدان، جان سالم به در ببریم. آن‌ها عزم‌شان را جزم کرده‌اند که بخش محتوای داخلی برچیده شود و حرف‌شان این است؛ یک وی‌اودی خوب، یک وی‌اودی خاموش و بدون محتواست.

او سخنان خود را چنین ادامه داد: در فرمایشات رهبری تاکید شده است که کار مردم را به دست مردم بسپاریم و حاکمیت و دولت با بخش خصوصی رقابت نکند؛ این در حالی است که پس از چند سال تلاشِ پلتفرم‌های خصوصی، صدا و سیما با بودجه دولتی به حمایت بسیار قوی از تلوبیون پرداخته و مرتبا هم در تلویزیون ملی تبلیغ این پلتفرم را می‌کند و یا دولت در ایام نوروز ترافیک این پلتفرم را رایگان می‌کند و به صورت بسیار آشکارا از محل جیب مردم و دولت خرج رقابت ناعادلانه با پلتفرم‌های خصوصی می‌کنند. این دیدگاه دوستان است که امیدوارم با انسجام‌مان و مذاکره با افراد صاحب نظر و عاقل حاکمیتی بتوانیم مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل نماوا گفت: البته باید اقرار کنم اگر تاکنون پلتفرم‌های خصوصی زنده هستند به علت حمایت و دلگرمی گروهی از مسئولین و صاحب‌نظران آگاه و بی‌طرف در وزارت ارشاد بوده است. ما خودمان را سربازان اقتصادی و فرهنگی کشور می‌دانیم و به تمام اصول و قواعد صحیح، مکتوب و شرعی پای‌بند می‌دانیم؛ ولیکن با برخورهای سلیقه‌ای و جانب‌دارانه کاملا مخالف هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید