جای خالی مدیرمسئول در “جزیره”؟!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت دوم سریال خانگی “جزیره” از طریق فیلیمو عرضه شد.

در قسمت دوم سریال، صحرا به تلافی رفتار تحقیرآمیز ارشد با او در ورزشگاه، تلاش می‌کند تا سر از کار خانواده شاهنگ در کیش در بیاورد. ارشد برای رفع کنجکاوی او برای دانستن علت تغییر جلسه با سازندگان ساختمان‌های نیمه کاره توسط شاهد، صحرا را با خود و توسط قایق شخصی به محل جلسه در وسط دریا می‌برد تا این که…

با وجود گذشت دو قسمت از سریال “جزیره” به غیر از فقدان‌های منطق روایی و فی‌المثل -صدور حکم برای خبرنگار به‌جای مدیرمسئول- بازی بیش از حد تصنعی امیر مقاره در نقش جوان اول داستان هم بدجوری توی ذوق می‌زند.

درباره علاقه خوانندگان به بازیگری که نمی‌شود تحلیلی داد چون از قدیم‌الایام بوده و حالا هم شدت یافته ولی درباره کمبودهای منطقی داستان، می‌توان پرسید مشاور علی طالب‌آبادی نویسنده سریال در حیطه مثلا امور مربوط به رسانه‌ای که بوده؟؟ وقتی در جایی از سریال و عطف به مطلبی که خبرنگار داستان در فلان نشریه، منتشر کرده، از صدور حکم علیهش می‌گویند نباید ولو در حد یک دیالوگ درباره سرنوشت مدیرمسئولی که اجازه انتشار داده، حرف بزنند؟؟؟

محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری بازیگران سریالند.

جزیره۲
جزیره۲

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید