قسمت اول “میدان سرخ” با مدیر فیلیمو آمد!+عکس

نمایش خانگی/مجید ناصری: قسمت اول سریال خانگی “میدان سرخ”ساخته ابراهیم ابراهیمیان به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبيگي از طریق فیلیمو عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی، “میدان سرخ” سریالی بود که در مقاطعی به علت تغییر کارگردان با حاشیه‌هایی مواجه شد و همین شبهه‌هایی را ساخته بود درباره نتیجه نهایی کار.

قسمت اول سریال “میدان سرخ” با داستانی پرشخصیت و ماجراهایی پی‌درپی روایتی دارد از شیدا که به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ‌های شوهرش سهراب با اتفاقی هولناک روبرو می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد و…

محمد تیموری از مدیران باسابقه فیلیمو در قسمت اول “میدان سرخ”، ایفاگر کاراکتر سهراب بوده؛ کاراکتری که مواجهه‌اش با سه تبهکار داستان به خودکشی و مرگ کف استخر می‌انجامد.

محمد تیموری در نمایی از سریال میدان سرخ
محمد تیموری در نمایی از سریال میدان سرخ

“میدان سرخ” در قسمت اول مدخلی محرک ارائه کرده برای آشنایی با شخصیت‌ها و قرارگیری در حال و هوای کدر داستان. چه در فیلمبرداری احسان رفیعی‌جم و چه در تدوین ژینوس پدرام سعی شده عناصر بصری و ضرباهنگ مناسب برای آثار تبهکارانه لحاظ شود.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، رضا یزدانی، سعید داخ، کاظم سیاحی، مهدی حسینی نیا، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، سوگل قلاتیان، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، تینو صالحی، مجید پتکی، آرمین رحیمیان، امیرحسین آرمان، علی مصفا، ستاره اسکندری، لیندا کیانی، مهدی رکنی و مهرداد نوری بازیگران سریالند.

میدان سرخ۱
میدان سرخ۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید