یک منبع آگاه در ارشاد خبر داد⇐ادعای توقیف سریال «سیزده شمالی» کاملا کذب است/مشکلی بر سر عرضه قسمتهای بعدی سریال وجود ندارد 

سیزده شمالی

نمایش خانگی: درحالی که برخی دست اندرکاران تولید سریال خانگی «سیزده شمالی» مدعی توقیف این مجموعه شده‌اند، یک منبع آگاه در اداره نظارت ارشاد این ادعا را کاملا تکذیب کرد.

«سیزده شمالی» پس از «رالی ایرانی» از جمله فیلم-مسابقه های ارائه شده در شبکه خانگی است که پس از عرضه چهار قسمت گرفتار نوعی وقفه انتشار شد و اخیرا و بعد از عرضه قسمت ششم هم شایعات مرتبط با توقیف آن منتشر شده است!

با این حال ادعا توقیف سریال از سوی یک منبع آگاه در ارشاد تکذیب شد. این منبع به سایت «نمایش خانگی» گفت: سریال «سیزده شمالی» توقیف نشده است و اداره کل نمایش خانگی ارشاد در انتظار عرضه قسمتهای تازه است تا بعد از بررسی مجوز آن را صادر کند.

این منبع آگاه ادامه داد: مشکل پیش آمده بر سر سریال مربوط به قسمت ششم بوده است؛ سازندگان قسمت ششم را در 100 دقیقه با بخشهای سانسورشده ارائه دادند درحالی که مجوز صادره برای آنها مجوزی برای 50 دقیقه بوده است. اینکه دوقسمت سریال بدون مجوز در قالب یک قسمت به بازار عرضه شده با تذکر مدیران نظارتی مواجه شده و آنها خواستار توضیح تولیدکنندگان شده اند.

این نیروی حاضر در ارشاد افزود: از نظر اداره نظارت کمترین مشکلی بر سر ادامه عرضه این سریال وجود ندارد و سازندگان میتوانند با ارائه توضیحات لازم مبنی بر چرایی عرضه 50 دقیقه بدون مجوز سریال و همچنین ارائه تقاضا برای دریافت مجوز قسمتهای بعدی، مجوز لازم برای عرضه را دریافت کنند. مشکلی بر سر عرضه قسمتهای بعدی سریال وجود ندارد مگر آن که بازخوردهای مخاطبان آنها را به جایی رسانده باشد که کلا قید ادامه کار را زده باشند…

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید