“گیسو”؛ پنج ماه گذشت و همچنان کشدار و بی اتفاق!+عکس

نمایش خانگی/پیمان مقیمی: قسمت بیست و یکم سریال خانگی “گیسو” از طریق نماوا عرضه شد.

به گزارش نمایش خانگی، در قسمت تازه “گیسو” به مانند قسمتهای اخیر همچنان با ریتمی کشدار، بازی‌های تصنعی شاهد دیالوگهای هستیم که بناست بیننده را به سمت پایان بندی ببرند.

مشکل اصلی “گیسو” که از محصولات نماواست، فقدان اتفاق‌هایی مجزاست که اپیزودهای مختلف سریال را دیدنی کند. “گیسو” بظاهر سریالی درباره پولشویی است ولی هیچ گاه در واکاوی چنین پدیده‌ای به عمق نمی‌زند و در این حوزه حتی از گزارش‌های افشاگرانه رسانه‌ها هم عقب‌تر است.

“گیسو” بنا بود درامی عاشقانه باشد ولی بعد از ۲۱ قسمت جز تلاش برای استفاده از تیپ‌های ایجادشده در “عاشقانه” با همان افعال و گفتار رخ نمی‌نماید بی توجه به آن که حداقل چهار سالی از زمان عرضه “عاشقانه” گذشته و اگر سازندگان کمی به دور و بر خود نگاه می‌کردند به‌مراتب جلوتر بودند.

حیف نیست سریالی که هم گلزار و هم هومن سیدی و هم ساره بیات و هم کلی بازیگر دیگر دارد، بعد از نزدیک پنج ماه هنوز نتوانسته به‌اندازه آثاری کاملا تجاری مثل “کما” و “سلام بمبئی”، توجه جلب کند.

محمدرضا گلزار (سهیل بقایی)، هومن سیدی (پیمان رستاگ)، ساره بیات (پگاه دادگر)، هانیه توسلی (کتایون)، مسعود رایگان (یونس شکیبا)، شمسی فضل اللهی (مهین کیانی)، علیرضا زمانی نسب (محسن شکیبا)، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی، آزاده ریاضی (مونا)، سانیا سالاری، بهاره رهنما و حسین یاری (رضا شکیبا) بازیگران سریالند‌.

گیسو۲۱
گیسو۲۱

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید